:: puiul de gaina

Titlu: puiul de gaina
Autor:: mihaeladr
Articol: PUISORUL DE GAINA
Era o zi calda de martie,Miha ,tocmai venise de la Moscova.Toti din Minister au primit-o cu multa caldura si a primit o multime de martisoare.De la Aeroportul Otopeni a mers direct la Minister pentru rezolvarea unor probleme de servici.Abea astepta sa ajunga acasa.Dorul de cei dragi era atat de puternic ca nici dupa 4 ani de cand lucra la Moscova ,nu se obisnuise.In fiecare zi,dorul de fiul ei Mihai si a sotului Romica,era tot mai puternic.
Dupa ce a terminat problemele de serviciu a chemat un taxi si s-a indreptat spre casa.
A deschis usa cu teama,dar a intampinat-o Doamna Marcela,care se ocupa de gospodarie .
-Bine a-ti venit!A spus Marcela si a imbratisat-o,apoi ia dat un buchet minunat de zambile albe.
- Ma bucur sa va gasesc sanatosi,dar,unde este Mihai?
-Nu a venit inca de la scoala,stiti acum ca este in clasa intai,are responsabilitati.
-Cum asa,ce fel?
-Astazi a trebuit sa imparta martisoare colegelor de clasa si Invatatoarei.De dimineata s-a sculat si impreuna cu Domnul Colonel au pregatit martisoarele,atat pentru el,cat si pentru colegele Domnului Colonel de la Unitate.
-Ce copil minunat am!Nu ete asa ?
Nu au terminat ca sa auzit soneria,era Mihai.
-Iubita mea mamica,ce fericit sunt ca ai venit!Nici nu stii ce dor mi-a fost de tine!
-Iubitul meu,si mie,abea am asteptat sa ajung acasa sa te strang in bratele mele!
-Mami,uite acesta este martisorul meu,este un puisor de gaina,tu sa-l porti mereu la tine,fiindca eu sunt ,,Puisorul tau,,.
Cu lacrimi in ochi ,Miha a luat cu mana tremuranda acel puisor ,de care nu s-a mai despartit pana in ziua de astazi.
Acum,dupa 4 ani de la moartea fulgeratoare la numai 39 de ani a Minunatului Antrenor de Tenis de Camp Mihai,mama,cu inima indurerata priveste la ,,PUISORUL DE GAINA ,,de care nu se va despartii niciodata.
--
Visitor Ip: 86.121.171.128

2 comentarii:

  1. Pentru cei care ma cunosc din blogul http://mihaeladr.blogspot.com/, nu am scris eu acest articol desi si eu ma semnez tot cu mihaeladr.

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mihaeladr te cunosc de pe blogul http://mihaeladr.blogspot.com/ si ma bucur sa te regasesc. :)
    Bineinteles ca nu tu ai scris articolul pentru ca este plin de agramatisme.

    RăspundețiȘtergere