Primavara:)







*** Pozele sunt facute anul trecut:)


O astept de multa vreme.
Iarna lunga mi-a amortit sufletul si trairile
Hainele groase si bocnacii grei mi-au obosit trupul.
Parul ud si deseori rece mi-a inasprit tampletele.
A fost lunga, friguroasa, nervoasa, rea...
iarna de anul asta!
Dar...
Dar de maine...
Vine primavara:)
O astept de mult.
Mi- e dor de ea.
Parca acum, cand stiu ca vine
sigur maine
am un chef nebun sa fiu eu,
sa iubesc,
sa dansez,
sa visez,
sa vreau si mai ales
sa pot.
Maine ea vine.
Stiu ca o asteptati cu totii, stiu ca o vreti cu totii...

Primavara lunga, dulce, frumoasa si calda sa aveti:)

4 comentarii:

  1. Foarte frumos din partea TA,
    că ne-ai adus un pic de primăvară în suflet!
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună Ziua !
    Doamnei Monica Olteanu !
    Vă mulţumesc ... m-am bucurat de ÎNTREG acest articol MINUNAT !
    ... alergând "de colo-colo" (pe Net) ... era să uit: întradevăr, Mâine ESTE debutul Primăverii ! Iar Primăvara ... ESTE simbolul Începerii VIEŢII ! Al oricărui "început...periodic" !
    ~
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere
  3. @heramariana - ma bucur:) Multumesc

    @DoarATAT - multumesc:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumim! Pozele sunt absolut superbe:X si...Bine ai venit, primavara!

    RăspundețiȘtergere