:: Comentariu

Titlu: Comentariu
Autor:: Odorica Ion
Articol: Am primit pe blogul meu Felina acest comentariu, din care nu am inteles mare lucru.
Daca nu ati primit si dvs. m-am gindit ca, poate intereseaza pe tinerii caere urmaresc acest blog.
Eu in 7 ani de limba rusa, nu stiu decit sa numar pina la unu(adin).
Buna ziua ,

Vroiam sa va anunt despre un nou site , unic in Romania , prin ceea ce ofera vizitatorilor:

-Tradu orice cuvant sau text in orice limba !(romana , engleza , franceza , germana , italiana , etc)
-Asculta textul scris in Romana sau Engleza si trimite mesaje vocale la prieteni !

Daca considerati util acest site , raman recunoscator daca l-ati accepta ca si comentariu sau
daca exista posibilitatea adaugarii in blogroll .


http://www.onlinetranslator.ro/ sau codul :

Online Translator


Va multumesc ,

Tudor
--
Visitor Ip: 85.186.214.25

Un comentariu:

  1. Am aflat cine a facut reclama, scria, Bianca Dragusanu. Insa eu nefiind in tema cu frumusetile Bucurestiului, nu am stiut cine este.Este blonda lui Bote. O fi stiind Bote ca, face reclama lui Tudor? Acum am inteles ca, a vrut sa-si faca reclama pe blogul meu. Credeam ca este ceva important.

    RăspundețiȘtergere