Fotografii de la balcon

25 Februarie 2010
Dupa o lunga absenta a spiritului meu artistic ;)), animalutele si natura mi-au atras atentia. Vechiul obicei de a sta pe balcon, singura, cu cana de cafea si cu tigara in mana, cu muzica relaxanta in casti reprezinta o terapie minunata pentru sufletul meu. Multe s-au intamplat cu mine in ultima perioada, mai ales in ultimele zile. Mi-as fi dorit ca aceasta postare sa fie una vesela si plina de entuziasm, dar nu. Imi va lua o perioada buna pana sa ma regasesc. Pana atunci, ma cuibaresc in coltul meu fotografic pe care vi-l impartasesc si voua.
























4 comentarii:

  1. Sa-nteleg ca stai pe partea cealalta a cartierului Tei, dincolo de lac ? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase, dar prea multe. Ce este aici congresul pisicilor? Domnule administrator acceptati, bre, cate o pisica sa ajunga la toata lumea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună Ziua !
    Către ANKlina ! Cu respect.
    Vă mulţumesc pentru IMAGINI din Viaţă !
    Deşi aparatul meu foto este defect, NU vă invidiez pentru aceste MINUNATE ... trăiri ! Iată. împărtăşindu-le şi celorlalţi ... NE VOM Bucura ÎMPREUNĂ.
    Vă Iubesc !
    Vă mulţumesc pentru că EXISTĂM !
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere