:: Vreau explicatii de la ADMIN-ul acestui blog

Titlu: Vreau explicatii de la ADMIN-ul acestui blog
Autor:: Ionut Marin
Articol: http://ionut-marin-imobiliare.blogspot.com/

Articolele publicate aici sunt originale si sunt de pe blogul meu - http://ionut-marin-imobiliare.blogspot.com/. V-am trimis cred 3 mailuri pana acum pt inregistrarea ca si autor dar nimic. Pe langa asta mi-ati sters link-urile din articole cu toate ca sunt ale mele si sunt originale de pe blog.
Pana la urma cine sunteti si ce vreti sa faceti ???
Pt ca oricum nu sunteti seriosi, regulile postate de voi nu vi le respectati etc.
--
Visitor Ip: 83.166.209.20

Un comentariu:

  1. Salut !

    Una din reguli este aceea ca suntem 100 de autori pe acest blog, o sa discut si cu Feri si cu ceilalti si daca considera sa dam pe cineva afara si daca se face loc, te vom invita sa devii autor oficial.

    2. Am promis ca dam linkuri celor care scriu pe blogul nostru articole originale. Un articol nu mai e original, daca deja l-ai publicat la tine pe blog, si deci prin urmare nu vei primi link spre blogul tau. Daca in schimb postezi aici ceva scris de tine, fara sa mai apara undeva pe vre-un site, indiferent ca e al tau sau nu, iti vom da link unde vrei tu :) - e simplu

    daca mai ai nelamuriri, da-mi un mesaj privat, gasesti datele mele la profilul meu :)

    RăspundețiȘtergere