:: Un alt Cadou

Titlu: Un alt Cadou
Autor:: http://ebobita.wblog.ro/
Articol: Prin anii `40, în lumea micii burghezii bucureştene, circula o poezie haioasă care făcea referire la materialele noi utilizate în industria confecţiilor.

Nu am găsit-o nicăieri scrisă, dar datorită mamei mele care are o memorie bună, chiar şi la venerabila vârstă pe care o poartă cu multă demnitate, dar cu multe încercări zilnice, o pot dărui pe această pagină de internet, în chip de mărţişor, tuturor.

Am primit de anul nou

Un splendid costum, cadou.

Celofibră, las să fie,

Dacă-mi şade mie bine.

Da` nu zisei bine oaie

Că se-ntunecă a ploaie

Si pe unde mă pica

Găurică se făcea.

Ce-are nene stofa mea?

Da-mi ziceam în sinea mea:

Poate-aşa-i fabricaţia,

Crapă la udătură

Şi-şi revine la căldură.

Şi-uite aşa, de anul nou,

Din splendidul meu cadou

Mai am patru nasturi pe stomac,

O mânecă şi un crac.

(Varianta transmisa oral, autorul fiindu-mi necunoscut)
--
Visitor Ip: 92.81.114.71

Un comentariu: