:: Daca vreau...

Titlu: Daca vreau...
Autor:: http://www.noapteaiguanei.ro
Articol: Daca vreau sa fiu trista…

- deschid albume vechi cu fotografii… oamenii pe care i-am iubit si care m-au iubit si astazi nu mai sunt mi-au oferit multe clipe fericite… mi-l amintesc pe bunicul invatandu-ma ceasul si sa joc sah, luandu-ma la plimbare in Cismigiu "ceacanica" (asta insemnand "la pas"), mi-o amintesc pe bunica facand eforturi disperate sa aduca la viata doua nepoate (eu si verisoara mea) imbatate la 4 ani cu visinile din visinata, fotografii de familie din care lipsesc multi, poate prea multi, plecati prea repede, unii chiar prea repede.

Daca vreau sa-mi fac rau…

- caut agenda veche cu numere de telefon – oameni pe care nu i-am mai trecut in cea noua si nici in telefon – nu mai meritau…

Daca vreau sa fiu nostalgica…

- imi amintesc de primul pom de Craciun, de primul iepuras de Pasti, de bunica si de dulceata ei de trandafiri, de rasul "la aratarea unui deget" cu verisoara mea, la cat de mica era surioara mea cand am vazut-o intaia oara, la prima zi de scoala si la prima festivitate de premiere, la poezia "Catelusul schiop" de Elena Farago si la invatatoarea care nu stia cum sa ma opreasca din plans, la televizorul tatei de la serviciu (la care "vedea" toate nazbatiile pe care le faceam noi), de primul film pentru care am chiulit de la scoala

- imi amintesc de prima intalnire, de prima plimbare in ploaie, de primul sarut, de prima noapte de dragoste…

Daca vreau sa fiu fericita…

- imi aduc aminte ca parintii mei sunt in viata si sunt sanatosi

- imi privesc baiatul cum se joaca cu tati si rad amandoi in hohote

- ma uit la cei 150 de trandafiri albi si rosii pe ca mi i-a adus sotul vineri si care sunt din ce in ce mai frumosi

- imi spun ca suntem sanatosi si ca greutatile vor trece pana la urma
--
Visitor Ip: 95.76.228.242

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu