:: Va spun citeva cuvinte

Titlu: Va spun citeva cuvinte
Autor:: Odorica Ion
Articol: Foto Ceausescu
Vreau sa va repet ca articolele sint de pe blogurile mele, sint originale scrise de mine in ultimii ani.
Daca nu vor mai fi publicate aici, le gasiti pe blogurile mele.
In privinta faptului daca, se mai strecoara greseli gramaticale, eu mi-am luat masuri de siguranta si acum 2-3 ani, cind a venit in tara noastra Putin, la indemnul wikipedia am vrut sa scriu si eu un art.despre Putin. Am revazut conferinta de presa de la Bucuresti, dar nu am putut sa scriu nimic insa pe blogul meu am descris coborirea treptelor cu mina stinga in buzunar a lui Putin, de citeva ori. Cind m-am intilnit cu prof. mea de lb. romana a spus ca, s-a inrosit cind a citit, insistenta mea asupra miinii., daca s-au strecurat in art.mele si greseli gramaticale. Dinsa a uitat de Putin si mi-a spus ca scriitorul Camil Petrescu a spus "nu are nimic daca se mai strecoara si greseli gramaticale importanta este ideea".
Doamna profesoara C.(75 ani, eu am 6o ani), isi aduce mereu aminte cind ma vede de colega, vecina si prietena mea Magdalena(Coca), care a fost omorita in bataie de Securitatea Romana in sept.1971. Era studenta la lb.franceza la Iasi.
Am sa reiau acest articol, de pe blogurile mele sa il pun aici.
Nu stiu motivul de ce, in timp au pierit multe art.si fotografii, de aceea am pus articolele, pe mai multe bloguri, inclusiv pe acesta.
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
--
Visitor Ip: 85.186.214.25

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu