:: Confesiuni despre trecut

Titlu: Confesiuni despre trecut
Autor:: Mause2k
Articol: Voi incepe acest articol cu un avertisment. Ceea ce urmeaza este super socant. Nu cred ca s-a intamplat asa ceva cuiva dar nici nu doresc sa se intample cuiva asa ceva. M-am nascut in orasul Timisoara. Tatal meu a fost profesor universitar , mama mea tehnician proiectant iar bunica mea din partea mamei a fost invatatoare. Ok, am crescut mare, am ajuns la scoala. In clasele 1-4 am avut numai medii de 10. Incepand din clasa a 5-a insa nu stiu cum se face ca am luat un 7 la compunere. Scandal mare ! De asemenea cand la varsta mea, alti copii aveau deja prieteni eu nu aveam. Cum poti avea prieteni cand aveam un tata care venea cam tot timpul beat ? Astept raspunsuri la rubrica de comentarii. Ok, mama mea a hotarat sa se desparta de tatal meu. Dar alta belea… Am avut bunica mea (din partea mamei) care nu a stiut sa fie bunica (era invatatoare pana si acasa). Cu ea petreceam cele mai multe ore. Ma toca toata ziua la cap, era curioasa ("la ce filme te uiti?"," pune mana pe o carte si citeste", "mai lasa muzica" – eu chiar aveam pofta sa ascult muzica, etc, etc.). In aceste conditii mi s-a facut lehamite sa mai citesc. Ba cateodata ma trimitea si la bunicii din partea tatalui (tatal meu statea acolo).Aici alta problema. Am dat chiar si la politehnica ("Facultatea de mecanica"). Am avut nesansa sa pic. Mama mea mi-a spus ca nu este nici o problema. Dar am avut un super scandal acasa. Pana la urma s-a mai domolit scandalul si m-a luat bunicul meu din partea tatalui la Techirghiol. M-am simtit super bine acolo. Ok orice vacanta trebuia sa se termine nu-i asa? Probabil bunicul meu din partea tatalui s-a atasat de mine. Am fost cu chiu cu vai pe la bunici si am avut un scandal super mare de la tatal meu. De asemenea bunicii din partea tatalui m-au luat cu replici de genul "ce ? umbli prin discoteci ? (aveam pe atunci 25 de ani)". Atunci m-am suparat si nu am mai vrut sa-i vad. Am preferat sa stau mai mult singur. Ajunsesem sa fiu timid. Mi-am gasit refugiul in calculator. Jucam jocuri si cam atat. Singura care mi-a fost cat de cat aproape era mama mea (Eu pot sa spun ca mai mult am fost crescut de mama). Asa am ajuns sa ma pierd, sa nu mai am incredere in mine, sa plang mai tot timpul. Nu stiu ce sa ma mai fac.
--
Visitor Ip: 86.105.205.124

3 comentarii:

  1. Partea "super socanta" cand o povestesti?!

    RăspundețiȘtergere
  2. Să faci ceva ce îţi place ţie mai mult...poate chiar muzică? Să nu disperi, poate că acum eşti singur, nu se înţelege din ce ai scris, dar aşa bănuiesc, să-ţi faci o familie.
    Să nu-ţi mai plângi de milă, ci să iei măsuri cu privire la tine...E BINE?
    Poate mai ghiceşti şi tu ce ar mai fi de făcut!
    Dacă DA, atunci mai scrie-ne!

    RăspundețiȘtergere
  3. Puterea vine din interior. Trebuie doar sa ai curaj, sa te analizezi ca sa procedezi in consecinta.
    Capul sus, pieptul inainte !!!

    RăspundețiȘtergere