Despre muzică: Copilu'AliasFo'Style

Muzica exprimă tot ceea ce nu poate fi exprimat prin cuvinte și tot ceea ce nu poate rămâne în tăcere. Un artist desăvârșit poate fi descurajat de critică sau de indiferența celei mai desăvârșite nulități. Pentru a înflori, o inimă de artist are neapărat nevoie de căldura aprobării și aprecierii și chiar de strălucirea admirației!
Am pregătit un interviu cu o persoană aflată în perioada incipientă a unei cariere în muzică, un om extrem de talentat, încă necunoscut, dar de care veți mai auzi cu siguranță.
Nu i-am adresat „întrebări inteligente” care să dezvăluie pagini din viața sa, de genul „Cum te numești?”, „Câți ani ai?”, „Unde locuiești?”, „Ce zodie ești?”, „Care este mâncarea ta preferată?”, „Ai prietenă? Unde v-ați cunoscut și de cât timp sunteți împreună?” etc., pentru că toate ar fi fost urmate de răspunsuri și mai inteligente. Am dat peste altceva cu adevărat sentimental: muzica.




Adinna
: De cât timp te preocupă muzica și de cât timp te implici în mod activ?


Copilu'Alias Fo'Style
: Muzica mă preocupă de mic copil, cu toate că atunci nici nu îmi imaginam că o să mă ocup constant de asta. De pe la 12 ani am început să mă „antrenez” și să lucrez. Cu timpul munca a devenit mai intensă, până în momentul de față, în care mă ocup aproximativ non-stop :).




Adinna
: Înțeleg că pentru tine muzica a devenit un mod de a exista. Ce te inspiră?


Copilu'Alias Fo'Style
: Mă inspiră viața...am învățat să fiu inspirat din orice activitate pe care o am.




Adinna
: Descrie muzica în 3 cuvinte.


Copilu'Alias Fo'Style
: Sentimente. Dorință. Ambiție - cu precizarea că asta e în cazul meu :)




Adinna
: Planuri pentru viitorul apropiat?


Copilu'Alias Fo'Style
: O să încep o campanie de promovare a unui nou stil muzical numit „euro digital”, prin lansarea unui EP.




Adinna
: Care ar fi pentru tine cea mai mare satisfacție muzicală?


Copilu'Alias Fo'Style
: Pentru mine, muzica, în general, e o mare satisfacție :). Cred că doar de acum o să înceapă satisfacțiile.




Adinna
: De ce Copilu' Alias Fo'Style?


Copilu'Alias Fo'Style
: Păi, Copilu’ pentru că mereu am fost mezinul anturajului :), iar Fo'Style explică într-un fel modul meu de a lucra.


Fiecare copil este un artist... Important este cum să rămână un artist și după ce crește... :)

Eu am să postez ultima sa „realizare”, iar dacă o să vă placă, vizitați blogul lui pentru a vedea și a asculta toate celelalte mixuri :).
www.copilualiasfostyle.blogspot.com

În multe din playlisturile voastre apar genuri muzicale precum: euro dance, euro trance, euro house, electro house, hip hop, dubstep, minimal. Cum ar fi dacă am combina toate genurile astea și am digitaliza unele sunete?...poate ar suna așa:)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu