:: Un ministru legionar, nabadaios, dar strasnic !!!

Titlu: Un ministru legionar, nabadaios, dar strasnic !!!
Autor:: Odorica Ion
Articol: "Haina nu face pe om, dar spune multe !!!"
Am gresit cind am spus ca, era strasnic sa fii nevasta de ministru in timpul legionaruilor si al razboiului. Problema era ca domnul ministru, nu suporta femeile nici pe timp de pace, nici pe timp de razboi. Vizitele noaptea in camera nevestei, erau atent programnate(stiti de ce), si de scurta durata. In afara de asta, cum am mai scris in atitea si atitea articole d-l ministru era un zgircit fara pereche. Cerea in scris si cu semnatura socoteala pentru orice cheltuiala cit de mica si sa fie justificata. Cu toate ca avea 2 lefuri si de ofiter superior(nu ii mai stiu gradul) si de ministru, caci avea 2 facultati facute la Sorbona in Franta, era si avocat si econmist si ofiter cu Academia Militara facuta in strainatate. Dar traiul linga el era confortabil caci, familia avea femeie in casa mincare cit trebuie, nici un biscuite mai mult. V-am povestit ca l-am cunoscut cind a iesit din puscariile comuniste, un batrinel mic in baston, ras in cap si cu basca. Era contabil intr-un oras de provincie, caci nu mai avea voie sa mai practice meseria de avocat, economist sau ofiter(nici atit). Dar avea amanta tinara de 2o si ceva de ani.Se mai imblinzise, poate fusese stresat si din cauza responsabilitatilor razboiului. V-am mai povestit si o sa caut articolele. Din ditamai Ministru leguionar a ajuns un batrinel mic, in baston, un contabil de provincie. Va mai aduceti aminte de persoana, care a avut o functie mare in timpul legionarilor si dupa venirea comunistilor a fost profesor de matem., la o scoala generala de tara. Dinsul fiind un redutabilm avocat. Dar acesta este mersul istoriei. Nu vreau sa ramineti cu impresia ca era totul strasnic, sa fii nevasta de ministru leg.si in razb. El era dat dracului, nu-mi aduc aminte de familia lui nimic (mi-a mai scapat si mie cite ceva), dar la nervi stiu ca, arunca cu cratitile de tavan. Acesta era hobiul lui. sic ! sic ! sic Aveti grija cu copii ca, ei de mici 2-3 ani stiut tot dar nu pot interpreta atunci, ci mai tirziu. Si eu vorbindu-se in casa de mica de razboi, mi s-a dezvoltat interesul pentru acest subiect, mai ales ca am apucat generatia si intre vecini si la serviciu care au facut razboiul. Pe mine nu ma speriau povestirile, imi bagau adrenalinali instalatie si muream de necaz ca, nu am trait si eu acele vremuri, caci ma plictiseam, ceva de groaza. Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
--
Visitor Ip: 85.186.214.25

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu