:: Secret

Titlu: Secret
Autor:: Odorica Ion
Articol: Va sp, nu stiu de cine scrisa in perioada interbelica.
Acolo se spunea ca Krupskaia nu a fost mare revolutionara.
Totul erra o cacialma, o minarie, pentru prostit, prostii.
Era o nevasta urita si stearpa, cu maicasa dupa ea, suparata ca barbatul marele revolutionar, care a revolutionat lumea i-a adus in casa amanta cu 5 copii.
Dar Lenin, celebru si prin gindirea organizatorica a jafurilor banditesti, a facut-o celebra.
Numai in pielea ei sa nu fie nimeni.
La noi in Ploiesti in centru, este str.Krupskaia.
Nu fiti suparati, caci uitati Krupskaia nu a suferit degeaba. Daca se supara pe Lenin, pleca si ajungea boschetara? Mai era ea, celebra revolutionara? Dar sa nu spuneti la nimeni, caci ce v-am spus, este secret ! Pastrati secretul ! Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
--
Visitor Ip: 85.186.214.25

3 comentarii:

  1. Bună Ziua !
    Domnului "Odorica Ion"
    ~
    Mă bucur ... că "putem VORBI liber" !
    Dar ... la ce "bun" ... DACĂ Informaţiile care:
    NE OMOARĂ ! ~ devin "libere pentru public" ... abia după PRESCRIERE ... şi nici măcar atunci !

    Cred eu ~ cineva poate că ştie ~ ca să ai acces la informaţii, după ce au trecut 50 de ani ... trebuie probabil SĂ FACI CERERE !
    Ca să ceri ... CE ?
    Ce pot eu să cer ... de când aveam "Până în 4 ani" ? Ce ŞTIU eu ... că mă putea afecta "atunci", sau ... că m-a afectat ?
    CINE să-mi mai spună ... când părinţii mei NU MAI Sunt ... să-mi spună !??
    Iar când "puteau să-mi spună" ... NU au făcut-o ... DE TEAMĂ ?
    ~
    La urma urmei :
    DE CE ?
    DE CE ... trebuie să fie ASCUNSE de NOI ???
    Doar dacă ... ELE SUNT împotriva UMANITĂŢII ! Diriguitorii actuali, ca şi cei ... de ieri, de mâine ... ACCEPTÂND (în faţa CUI ?)SĂ ASCUNDĂ, SĂ SE ASCUNDĂ ... dovedesc NU doar LAŞITATE, ci, din start :
    REA INTENŢIE !
    ...
    dar EU bat câmpii:
    Guvernul nostru este MARIONETĂ !
    Conducerea ROMÂNIEI ... este via Bruxelles ... !
    ...
    "Via" = Grădina ALTORA !
    Pentru că, de fapt ... "NOI" ... nici nu mai contăm; contoarul NU ştie să "numere" decât până la 500.000.000. !
    Cornelius,
    ~,

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca m-ati citit. Am in blogurile mele(singurafelina, teodorapetrescu,felina,floaredecolt blogspot), mii de articole de acest gen, multe s-au pierdut.Vad ca ati inteles ca totul este ca un joc, pe spinarea(suferinta), noastra.Eu am fost curioasa mereu si mai ales din familie, am aflat. Dar informatiile se culeg de colo, de colo.Daca urmariti din urma , vedeti multe articole de genul acesta.Eu pe acest blog sint vizitator, s-a spus ca nu sint originala. Mai originala de atita? Mereu am vrut sa aflu cine au fost cu adevarat personalitatile lumii. V-ati mirat de ceva? Uitati-va mai in urma si am sa mai pun si alte adevaruri. Salut !

    RăspundețiȘtergere
  3. Am uitat sa spun ca, istoria se repeta.

    RăspundețiȘtergere