Bancul serii

O blondă superbă se duce la mănăstire şi cere insistent să vorbească cu maica stareţă.
- Ce e, fata mea?
- Maică stareţă, trebuie să mă ajuţi. Am păcătuit foarte tare şi vreau ca Dumnezeu să-mi ierte păcatele. Ce să fac?
- Dar ce s-a întâmplat, fata mea?
- Maică stareţă, m-au violat 40 de bărbaţi trei zile în şir. Ce să fac ca să-mi ierte Dumnezeu păcatele?
- Fata mea, du-te acasă şi bea zeamă de la 40 de lămâi 3 zile şi apoi întoarce-te la mine.
- Bine, maică stareţă. Îţi mulţumesc foarte mult!
Pleacă blonda, bea zeamă de la 40 de lămâi 3 zile consecutiv şi se întoarce la mănăstire.
- Maică stareţă, am făcut ce mi-ai spus. Mi-a iertat Dumnezeu păcatele?
- Păcatele nu ştiu dacă ţi le-a iertat, dar măcar ţi-a dispărut rânjetul de satisfacţie!

4 comentarii:

  1. După 40 de lămâi consumate, s-a făcut la loc, vigină.:))

    RăspundețiȘtergere
  2. De la atata acreala, nici macar un barbat nu s-a mai apropiat de ea...cica...

    RăspundețiȘtergere
  3. da, logica-i „indestructibilă”! =)) frumos scris.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sanatos canonul...asta da pedeapsa!

    RăspundețiȘtergere