Actori şi spectatori


Îţi trimit un gând de bine dintr-o depărtare dură,
Chiar dacă plătesc tributul kilometrilor perverşi,
Te anunţ pe-această cale că tristeţea mă mai fură
Şi percep ca pe-un cutremur lacrima pe care-o verşi...

Sunt în jurul nostru patimi, sunt şi vagi resentimente,
Pe redutele din preajmă fâlfâie drapele mari,
Ipocrite declaraţii şi ameninţări latente
Vin pe flux de ştiri continuu când în braţe vrei să-mi sari.

Se vor declanşa turniruri, se vor ţine lungi şedinţe,
În dezbatere deplină vom intra cu capul sus,
Răzbunarea sau supliciul devin noile tendinţe
Şi vom fi tot noi eroii unui teatru presupus...

Te invit pe-o scenă mare, hai să tragem şi cortina,
Hai să împărţim bilete la povestea de amor,
Tu să dai autografe, eu să-mi fac publică vina
De-a iubi cu frenezia veşnicului amator...

Nu ne-am decupat din Shakespeare, trăim în normalitate,
Ne iubim în văzul lumii dezinteresaţi total
Şi-aş mai vrea să-ţi spun că-i tragic, şi-ai mai vrea să spui că poate
Vom trăi şi bucuria happy-end-ului letal...

Vom juca întreaga piesă chiar şi într-o sală goală,
Replicile le vom spune ameţiţi de-un reflector,
Fără vreun sufleur în faţă, în emoţie totală,
Te voi săruta, iubito, şi-ţi voi spune că mi-e dor...

La final de stagiune o să mergem la plimbare
Şi-o să bem un gin sau două, ameţindu-ne deplin,
Am să mă înec în tine cu o mare încântare
Şi-am să-ţi fredonez romanţe, întristându-mă puţin...

8 comentarii:

  1. Foarte frumoasă poezie de dragoste
    şi o declaraţie in acelaşi timp,
    e timpul vostru care se dilată şi se contractă in raport de: cât îl petreceţi împreună.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Fiecare poezie devine o declaraţie şi îmi place tare mult această metamorfoză...

    RăspundețiȘtergere
  3. Am să beau un vers şi-un gin,
    Şi am să trăiesc deplin
    Fericirea sus pe scenă,
    Chiar de intră în dilemă
    Sala-ntreagă şi mai mult
    Am să stau şi-am să ascult,
    Cum nerăbdător şopteşti
    Repetat că mă iubeşti...

    RăspundețiȘtergere
  4. @Geanina, iubire, am să-ţi spun că te iubesc un mileniu şi mai mult, vorba cântecului... Te sărut pe suflet, iubirea mea...

    RăspundețiȘtergere
  5. foaaarte frumoasa :X
    asta chiar mi-a placut!

    RăspundețiȘtergere