Tortilla de patatas...cartofi



Ingrediente:
1 kg cartofi
2 cepe
5 oua
ulei
sare

Mod de preparare:
Cartofi se curata si se taie cat mai subtiri(rondele, patratele)...etc

Se pun la foc cu ulei si un pic de apa
Apoi se taie ceapa solzisori si se adauga peste cartofi,se sareaza si se lasa la foc pana ce cartofi s ceapa sunt moi.

Batem bine oualele cu un pic de sare

,adaugam cartofi peste ou,omogenizam bine si apoi turnam compozitia intr-o tigaie unsa cu ulei
coacem bine si pe o parte si pe alta

...mmmm

2 comentarii:

  1. michelle, mă apuc să o fac, îmi lasă gura apă, îți scriu cum mi-a ieșit. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. deci, a ieșit delicioasă! am mâncat, după aceea m-am mai dus să mai mănânc, după care am venit să îți scriu repede! mă mai duc în bucătărie să mai mănânc. eu am adăugat la ou și piper cât cuprinde, plus pătrunjel. nu îmi plac fructele, de aceea pentru vitamina C profit cât pot de pătrunjel! Merci!

    RăspundețiȘtergere