Nume haioase


 Românii au fost mereu mai speciali în domeniul inventivitate. Am demonstrat şi în acest articol. Aşa că este foarte logic şi normal să nu fim mai prejos nici la capitolul nume. Iată ce am găsit eu pe gugăl:

- Părică- ( 1.728  familii)
-Labă-  ( 880  familii)
-Nebunu-  ( 850  familii)
-Mortu-  (581  familii)
-Blegu- ( 515  familii)
-Sulică(540  familii)
-Puţică(244  familii)
-Muia-  (233  familii)
-Bucilă(228  familii)
-Pipi-  (226  familii)
-Beţivu-  (219 familii)
-Jegu -  (95 familii)
-Nespălatu-  (70 familii)
-Găinaţ(61 familii)
- Pişu  -  (54 familii)
-Gunoi-  (41 familii)
-Muc-  (29 familii)
-Regulatu-  (27 familii)
-Pârţan- (9 familii)
-Bulan- (7 familii)
-Pizdelea-  (9 familii)
- Curu-  (6 familii)
-Coi-  ( 3familii)
-Sfârc- ( 16 familii)


Aşa la prima vedere nu pare cine ştie ce. Dar ia gândiţi-vă că vi se prezintă un nou coleg: vă rog să faceţi cunoştinţă cu noua voastră colegă, D-na Sfârc. Mâine va veni şi d-na Pizdelea. Apropo, d-l Regulatu nu a venit astăzi la muncă?
 Săracii de ei. Dacă m-aş fi născut cu un astfel de nume, sigur l-aş fi schimbat. Dar până să ajung la momentul când puteam face schimbarea...auci!

10 comentarii:

  1. da, adevarul e ca daca nu as fi citit numele astea as fi murit proasta ... foarte interesant

    RăspundețiȘtergere
  2. Cel mai amuzant nume de pe internet este ...: Anonim :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Si anonimatul spune ceva, nu? Sigur are un nume aflat prin lista de mai sus. De aici si reactia :)

    RăspundețiȘtergere
  4. tu de cate ori spui in fata omului ceea ce crezi despre el si de cate ori pe la spate? dar te superi daca esti vitregita de el? vrei sa iti dau ceea ce reprosezi altora, adevarul? ai fost vulgara! preferai asa? publica Anonimul meu, te rog, ”F”!

    RăspundețiȘtergere
  5. Lilee, ai fost vulgară că ai pomenit de numele acestea de familie. ;;) te iertăm, deoarece arăţi ca la 15 an, deci eşti pitică ca noi. Şi monica arată de 12 ani, Adniana nu ne-a arătat portretul şi Feri arată de 20.

    RăspundețiȘtergere
  6. am incercat dar mi'a dat eroare html si m'am enervat si mi'am luat pauza pana imi trece depresia;;)

    RăspundețiȘtergere
  7. ma cheama mortu, cred ca am un nume interesant.

    RăspundețiȘtergere