Saniuta fuge!


Saniuta fuge
Nimeni n-o ajunge...

Ce-a mai fugit si saniuta mea in seara aceasta!
Ce fain a fost!
Simt si acum senzatia de liberate pe care ti-o da zborul cu sania... la fel imi simt si obrajii imbujorati si arsi de gerul de afara: -17 grade, la Suceava. Dar a meritat! Am zburat si la propriu si la figurat, timp de 4 minute cat a durat coborarea pe drumul Plevnei, coborare luminata din spate de farurile masinii conduse de sotul meu, ca altfel nu se putea - era bezna!
Vreau sa repet experienta si maine seara! E senzational! E adrenalina! E bucurie! O bucurie copilareasca, inconstienta, nebuna, nebuna...



UPDATE:

In seara aceasta am reluat drumul lung, dar plin de satisfactii, al coborarii cu magica saniuta. A fost suuuuper, de aceea am mai urcat o data dealul si l-am coborat la fel de repede...
Vedeti?
Nu ma vedeti!!!!!
...
am zburat ca vantul... ba nu! ca gandul! :)

4 comentarii:

  1. M-as da si eu cu sania dar noi suntem la campie! :)) Te incvidiez. Dar oriucum, toata Romania este pe tobogan.:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Dan, sa stii ca e bun si dealul asta la ceva, nu numai la patinari ale rotilor masinilor pe timp de iarna...
    Si cum Romania e pe tobogan, macar sa profitam de coborarea rapida si sa ne distram, sa chiuim, pana ajungem jos...

    Vreau sa te felicit pentru forma corecta a cuvantului TOBOGAN :) - desi sunt o impatimita a scrierii corecte, uite ca eu credeam ca e corect "topogan". Shame of me!

    RăspundețiȘtergere
  3. Stiu cum e;))...si eu am facut cateva trasee cu saniuta:)...ca in vremurile cand eram mic:)...toate cele bune si Sarbatori fericite:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, Rapparu! E fain cu saniuta dar si sa fii inca un copil la 30 de ani!

    RăspundețiȘtergere