Cea mai tare faza.

Azi dimineata ma apeleaza un prieten pe mess sa vorbim...Dupa 2 minute de conversatie tipul nu mai raspunde...Eu vorbesc de unul singur o perioada dupa care incep sa-l injur...De ce nu raspunzi,idiotule...etc :) la care el imi zice :

Robeby Beo: asteapta o sec
Robeby Beo: mut frigideru
omul de pe str: :)
Robeby Beo is typing a message.
Robeby Beo: vb in 5 min

Am ras cu lacrimi toata dimineata,inca mai rad si acum cand imi amintesc...cand n-ai chef de vb si te apeleaza cineva pe mess,e cel mai tare sa-i spui ca muti frigiderul. :) Mare-i gradina Lui Dumnezeu...

Un comentariu:

  1. Hm!!!mi se intampla si mie faze de genu'...sunt abordata pe mes...si de fapt se asteapta intrebari din partea mea...pai frate,daca ma abordezi,consider ca ai ceva de spus,nu astepti sa te descos eu...pfai!mare-i gradina si multi sar gardu'....

    RăspundețiȘtergere