Aprofundari de seara.

De multe ori in viata nu avem ceia ce ne dorim,ramane sa alegem doar din ceia ce ni se ofera.Putini oameni au puterea insa sa aleaga ceia ce li se ofera.Majoritatea in lipsa perfectiunii cautate,prefera sa cada in delasare,si deznadejde,si nu au puterea sa mearga mai departe.Scriu acest articol pentru a incuraja oamenii slabi,si pentru a le spune ca fiecare om are o problema pe pamantul asta.O spune cel care cunoaste sute de persoane,sute de suflete,fiecare din cei pe care ii cunosc sufera de ceva...Cunosc oameni care sufera de boli malefice,singuratate,nenoroc in dragoste,cunosc oameni care mai au foarte putin de trait.Fiecare om are o problema pe pamantul asta.Noi suntem doar niste ''cioturi'' ale timpului.Maine vor fi altii in locul nostru,cu aceleasi probleme,cu aceleasi neimpliniri,cu aceleasi deziluzii...Si totusi,totusi tre sa luam viata asa cum este.Indiferent daca te-a inselat sotul,indiferent daca ai pierdut pe cineva drag,indiferent daca femeia de langa tine este o pacoste,lupta si mergi mai departe.Fii optimist!Eu la fiecare cadere m-am inaltat si mai mult.Niciodata nu m-am dat batut.Cand privesc in urma,rad singur,cand imi dau seama ca am crezut in ceva care nu merita,am crezut in ceva care nu era decat pulbere in vant.Si ca sa te incurajez si mai tare am sa-ti spun doar atat:Nimic si nimeni de pe acest pamant nu merita atentia sau dragostea ta intrutotul.Toti cei pe care ii iubesti sunt doar fiinte de lut.La venirea ploii,lutul se va muia.Si vei ramane cu tarana rece intre degete.Incearca sa vezi lucrurile asa cum sunt.Orcat de greu ti-ar fi, incearca sa intelegi ca nimic nu este divin pe acest pamant.Divinitatea e prezenta dincolo de fiintele de pe acest pamant.E o altfel de iubire...Sa fiti sanatosi si puternici!Pe curand!

Un comentariu:

  1. Foarte frumos.Cum spunea Omar Khayyam:

    ''Dă-mi cupa şi ulciorul! Să bem, fermecătoare
    Făptură plămădită din rouă şi eter!
    Câte minuni ca tine zeflemitorul cer
    De mii de ori schimbat-a în cupe şi ulcioare?''

    RăspundețiȘtergere