Fapt DIVERS (5) ... VA IUBESC !


~

~
AZI ... am vrut să mai scriu UN Articol !
Ştiam ... chiar şi "titlul" ... pe care să-l pun !
AM UITAT însă ! NU mai ştiu ... ce vroiam să scriu !
"M-am pierdut" ... în Comentarii ! Făcute ... la Prieteni !
~
Pot doar să specific ARTICOLELE citite ~ nici ordinea NU o mai ştiu ~ am reţinut doar Articolul "lecturat" PRIMUL, şi articolul "lecturat" ULTIMUL, ... aşa le-am "trecut" şi "aici" !
Şi mai "ştiu" ... că vă iubesc ! Pe toţi prietenii mei ! Prieteni ... până la proba contrarie !
~
DoarATAT ... azi DOAR ... VĂ IUBESC !
~
a) Este cuvântul nostru parte a roadelor Duhului Sfânt?,( De vorbă cu mine - Jurnal de zbor ( dor ) )
- Doamne ;
- Soarele din intuneric ;

Şi am "reţinut" ... două adrese:
1) http://www.blogger.com/profile/12393948582540428708 = joc cu visarea
2) http://www.blogger.com/profile/03560391058536471079 = DoarEu
~
Peste TOT ... Oameni !
Peste Oameni ... Dumnezeu !
~
vezi si Fapt DIVERS (4)
... aş mai fi citit...căci AVEAM CE !! ... dar ... să mai şi muncesc !
~
fapte ~ vorbe ~ gânduri ~

Să ni le păstram ... curate !


~
Cornelius,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu