Soarele din intuneric

-M-ai suparat!

-De ce? Ce am facut?
- Uita-te la mine! Vreau sa vad : ce simt ochii tai pentru mine? Uita-te te rog! Te rog…

- Iubita mea….esti soarele genelor mele. Razele se coboara din nori si imi deseneaza pe pupila imaginea ta dormind. Aburii diminetilor de vara imi taie aerul si…

- Nu vreau cuvinte mari! Vreau sa ma privesti! Uita-te la mine! Puteai sa faci…

- Ce?

- Ma-neaca aerul nu pot sa-l mai respir …..

- Stiu prea bine…ne-am certat dar inca ne dorim. Ma uit la tine. Dar ….privirea imi trece prin tine. Nu intelegi? M-apasa fiecare minut ce trece si simt ca nu-s om. Unde esti? Esti comoara mea, comoara unui pirat stingher pe marile necunoscute din ochii tai…
-N-am crezut ca nici adio nu o sa vrei sa-mi spui…..

-Pentru ca intre noi doi nu este “sfarsit”. Fiecare “la revedere” este un “ bine ai venit”. Priveste-ma!

-Tu imi cer privire?

-Nu! Iti cer o privire care sa imi zambeasca. Pentru ca tu esti aerul meu. Te ineaca aerul? Asta e iubirea mea. E mare…

-Mare?

-Niciodata nu m-am priceput la cuvinte. E mare cat…... inima mea cand ma gandesc la tine. E mare….cant ochii plansi ce zambesc cerului. Mare cat…bucuria copiilor.

-Puteai sa faci…

-Puteam sa fac oameni. puteam sa fac zambete , lacrimi, putere si razboaie. Puteam sa fac orice! ORICE! Intelegi? Puteam! Dar … am ales sa te iubesc pe tine.

-Nu stiu ce s-a intamplat!

-Ma lasi sa iti spun eu? Priveste-ma! S-a intamplat ca…ochii tai se inchid de fiecare data cand te mangai. S-a intamplat ca imi cersesti priviri. S-a intamplat ca ma privesti ca o pisica indragostita de luminite si apoi, …ma alungi. S-a intamplat ca imi spui ca nu contez pentru tine, dar geografia inimii tale nu se roteste fara saruturile mele. Nu stii ce este matematica, daca nu simti una, doua, sute de atingeri. Nu stii ce este literatura daca nu imi asculti cuvintele. Nu stii ce este franceza.

- Tu nu stii!

-Da! Nu stiu sa o vorbesc. Dar stiu ce sunt limbile iubirii. Si le cunosc.

-Si atunci de ce..

-De ce ti-am spus ca plec? Pentru ca ma priveai mult prea ucigator. Pentru ca vocea ta e dureros de dulce pentru sufletul meu. Pentru ca….. zambetul tau mi-a devenit lentila de contact a unei vieti ce nu mai credea in speranta! Pentru ca tin la tine asa cum tine marea la valurile ei, si imi plang plecarea asa cum cerul plange stelele cazute.

-Stelele care cad….

-Traiesc pe un alt cer. Cel pe care imi doresc sa te schitez acum. Daca imi dai mana . si ma privesti. Te desprinzi de pamant cu fiecare sarut si cerul se prinde de parul tau. lumina diminetii o sa te imbrace asemenea unei zeite a soarelui, dar vesnicele stele o sa ti se prinda in par. Vreau eternitatea cu tine!

-Vreau o zi cu tine!
-Numai atat?

-Da. Vreau o zi sa stau cu tine. Dar in acea zi, sa fim nemuritori. Si sa fie o zi ce dureaza atat cat lumina e in noapte.

-Dar noaptea nu e luminata!

-Ba da. Caci eu te iubesc. Si atunci…. Soarele se ridica noaptea.

3 comentarii:

  1. Bună Ziua !
    Doamnei joc cu visarea !
    ~
    Dincolo de vârsta ... declarată ... IATĂ ... UN frumos POEM dedicat DRAGOSTEI !
    Vă mulţumesc pentru frumoasele cuvinte ÎMPĂRTĂŞITE spre acest Spaţiu din Virtual !
    Noi toţi ... care "ne pierdem TIMP" bloGAND pe ici pe colo, ne DORIM a fi "citiţi", NE DORIM ... a fi "comentaţi", ne dorim ... SĂ FIM !
    Adevărata noastră VIAŢĂ este de fapt ... dincolo ... în REAL ! Căci ... de acolo "ne tragem", acolo ESTE "sursa ... de inspiraţie", doar acolo ... suntem VII !
    Căci ACOLO ... ESTE ADEVĂRATA CREAŢIE !
    A Lui Dumnezeu !
    ~
    Vă mulţumesc pentru că EXISTĂM !
    ~
    Dumnezeu ŞTIE !
    ~
    Cornelius,
    (vă mulţumesc !)
    ~,

    RăspundețiȘtergere
  2. va multumesc pentru comentarii.
    @ Hopeless: ;)) tot ce pot sa fac este sa iti multumesc, desi ma repet;):D

    @ DoarATAT: e adevar ca viata in sine exista in "lumea de afara". numai ca "aici" este singurul loc ( desi virtual) in care lumea, orice ar fi "ea" , se dezice de propriile-i credinte numai pentru a-si impartasii opinii.
    iti multumesc pentru frumoasele cuvinte.
    sper sa revii pe ( cine stie....printre;)) ) randurile astea

    RăspundețiȘtergere