Numărul de înregistrare al TVA din UE?

Titlu: Numărul de înregistrare al TVA din UE?
Autor:: www.droguri101.ro
Articol: Salut, am o problema, mi-am facut cont adwords, problema e ca nu stiu ce trebuie completat la 2 campuri obligatorii, anume:

Ţara din UE emitentă a TVA

si sub "Introduceţi adresa de facturare."

Companie/Organizaţie:

Ma poate ajuta cineva, astazi e ultima zi cand imi pot activa cuponul promotional?
Merci!
--
Visitor Ip: 89.136.22.168

Un comentariu:

  1. Am fost "one minute short" :|
    Cand mi-am dat seama si am completat totul "ca la carte" am primit o surpriza, aceea cum cuponul meu este prea vechi pentru activare, termenul limita fiind 31 martie. Am incercat sa activez la 10:01 PM 30 martie, cum a fost eliberat din UK ora lor ar fi 12:01 AM, deci 31 MARTIE.

    RăspundețiȘtergere