:: ping..cu poezii!!!

Titlu: ping..cu poezii!!!
Autor:: http://black-angel-costel.blogspot.com/
Articol: Je m'appelle Ganduletz Mure
Je veni de la padure
Je gasi boy-friendu'-n pat
Se randez vous cu alta..de maritat

Quand je preparai ciomagu'
Mon amie sarise gardu'
Si cazand dans la urzici
Sur son fund numai basici

Stau pe Scaun si citesc
Tot la tine ma gandesc...
Si gandindu-ma la tine...
S-a rupt scaunul cu mine..
La tine cand ma gandesc..
Mai tare ma zapacesc...
Si sa nu fiu de rahat ..
Repede m-am ridicat..
Decat nasul,sa-mi belesc..
Mai bine sa pinguiesc..

1. E important sa gasesti un barbat, care sa te ajute in gospodarie, care din cind in cind sa gateasca, sa faca curat si in plus sa aiba o slujba.
2. E important sa gasesti un barbat, care sa te faca sa rizi.
3. E important sa gasesti un barbat, pe care sa te poti baza si care sa nu te minta.
4. E important sa gasesti un barbat, care sa a fie bun in pat si care sa faca dragoste cu tine din placere.
5. E foarte important ca cei 4 barbati sa nu se cunoasca între ei.


Poezie ...creatie personala!!

Poezie,poezie
Mintea-mi pute a scrumbie
Si de-mi zici ca e minciuna
Am sa-ti bag o ...para-n gura
Am sa-ti leg la nas un jnur
Si-am sa-ti bag un dop in c...
Curtea mare, si-o gradina
Iar in grajd am o camila
Si mai am si doi magari
Urechi mici, dar ..bile mari
Am si struti am si fazane
Am si alte lighioane!!
Si ca caine, am un leu
Care doarme-n patul meu
Eu il bat si-l dau afara...
Sparge geamu', intra iara!
Acu doua zile-n urma
Ni-a intrat leutu-n turma
Vreti sa stiti ce a facut??
....4 zebre mi-a .......
Papat si 7 capre
Si-acu leul meu da lapte!
Gura mamii lui de leu.
Am sa-l leg langa veceu!
Si mai am si vreo 3 zmei
De ma joc mereu cu ei

..Gata.. va ajunge..... :D :D :D
--
Visitor Ip: 151.54.21.80

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu