Fapt DIVERS (4)


~
Gând~Vorbă~Faptă ... de-a VALMA ... "NU" mă pot ... "concentra" ... îmi cer IERTARE !
Dar ... să NU uitaţi că vă iubesc !
~
Am primit, prin Messenger multe ... de la mulţi, dar nu ştiu ... să le scot DIN MEMORIA PC~voi încerca ! Când "scot" pozele mele ... mă descurc ... dar "fişiere", "Imagini", preluări YouTube "trimise", "felicitări, imagini...vibrate" ...NU ştiu să le MUT...de colo colo ! Aici e problema !
Nu ştiu ... să "operez" pe Messenger !
Nu ştiu de fapt NIMIC !
...
Nu ştiu ... de ce mai "ocup" SPAŢIU ... degeaba ... AICI ... în VIRTUAL !
...
S-ar putea ... SĂ RENUNŢ ... complet şi definitiv ... la TOT, inclusiv la "CONT". Nici nu ştiu ce înseamnă "cont"... Yahoo, Google ! Nici nu ştiu ... cum să renunţ la UNELE ... "zone" ... dincolo de firescul: "La Revedere !"
...
Cineva, mai demult, cam prin 1998 ... când NICI NU Visam că voi avea vreodată ... calculator ... NE Spunea (căci ... eram mai mulţi !) că ... Atunci când "cineva" te invită "să intri ... UNDEVA", fără SĂ-ŢI Spună ŞI CUM ... SĂ IEŞI, ... atunci mai Bine ... evită-l ŞI ... mai ales ... NU "intra !"
Discuţia respectivă ... ca ORICE discuţie ... după ce s-a "învârtit" ... prin ZECI de "puncte de interes COMUN" ... AJUNSESE ... la ... ... CRISTALE ! Da, la ... Cristale ... de cuarţ !
Discuţii, comentarii, rezolvări ... MULT mai RAPIDE în REAL, decât AICI ... în Virtual !
Comunicarea în REAL ... ESTE ... PERFECTĂ !
Acolo ... în REAL ... îţi "vezi" interlocutorul ... NU Doar cu Ochii ! Acolo ... îl SIMŢI ... NU doar cu cele 5 Simţuri ! Acolo ... VOCEA Modulată ... "spune mult mai MULTE" ... decât ... un cuvânt ... dactilografiat şi "cocoţat ... pe MONITOR" ... ACOLO ... TOATĂ LUMEA ESTE ... VIE !
Aici ... EU NU ştiu CUM să mai "ies" ... dincolo de firescul ...
La REVEDERE !
... aici NU mă "mai joc" ... aici NU mai am ... "prieteni" ... AICI de FAPT ... nici nu TRĂIESC !
De FAPT ... CE CAUT EU ... AICI ?
...
acum vreau să "adaug o poză", aici jos, acum la final de "articol" ... aici o vreau ! OARE ŞTIU ?
~
Dumnezeu ŞTIE !
~
Cornelius,
~
ei ... aţi văzut ... poza a apărut ... tot unde "a vrut ... EA" ... !!!
Este primită de la ... O Prietenă ... (din Virtual), moderatoare RADIO !
Dumneaei ... ştie MULTE !
VOI Toţi ... ştiţi MULTE !
Eu însă ... aş învăţa ... NU am cu ce plăti ... CURSUL ! Şi nici nu ştiu ... la ce "modul" să mă înscriu ! TOATE ... sunt importante ... toate trebuiesc "învăţate" pentru ca în acest "SPAŢIU" ... din "Virtual" ... în "A-Temporal" ... să poţi să te "descurci ... ONORABIL !" ... dincolo de "CORECTITUDINEA TA REALĂ" !

Pentru că ... dacă "EŞTI" de fapt ... ca mine ... doar cu Bunăvoinţă şi ONESTITATE... şi Respect...şi Atenţie...şi IUBIRE ... şi "alte alea BUNE, BENEFICE...ţie şi Umanităţii", ...
Atunci ... mai BINE ... NU INTRA !
Orice Hacker ... de UMPLUTURĂ ... TE POATE face ... fărâme şi ALBIE de Porci ... pe tine şi Familia Ta !
Iar ... "Poliţia" ... NU ARE TIMP ... de fleacuri !
Iar ... aici ... REGULILE sunt ... ale lor !
~
vezi si O ZI ... pentru ETERNITATE !!!
Cornelius,(21:40 ... gata)
~,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu