HAI SĂ FLUIERĂM, E MAI MULT DECÂT NIMIC !

Dacă mie nu-mi pasă, ţie nu-ţi pasă, lui nu-i pasă...de ce le-ar păsa lor, GUVERNANŢILOR, lor LEGIUTORILOR?
Nu demult am postat un articol, "TAXA PE HÂRTII FĂRĂ VALOARE", nu l-au prea comentat cititorii, dacă or fi fost. În schimb, Adelin mi-a zis sincer: "că lui nu-i pasă!"
Mie, doar faptul că a citit şi s-a ostenit să comenteze, mi-a dovedit că de fapt îi pasă.
Uneori mă gândesc la faptul că postez aici şi pe blogurile mele, fără nici un rost sau fără vre-un efect...cum mi-aş dori.
Nu este aşa!
Spun asta, pentru că uite un efect: TAXA PE HÂRTII FĂRĂ VALOARE,(bonuri de masă, tichete cadou, tichete de călătorii şi alte hârtii) s-a evaporat!
Vreau să ştie şi Adelin!
Azi s-a anunţat că se va taxa, doar terenul de sub locuinţe, fie chiar şi apartamente în blocuri, în cota-parte, asta parcă mai merge...la celelalte mai sus menţionate au renunţat.
Eu cred că oamenii ăştia din guvern, ori nu gândesc, atunci când scapă vorba din gură, ori pur şi simplu testează prostimea şi dacă ţine...merg mai departe cu anomaliile.
Este foarte puţin ceea ce se poate rezolva prin postările pe bloguri, dar prin televiziune se menţionează şi părerea noastră, scrisă şi publică.
Chiar dacă "fluierăm a pagubă", scriind pe bloguri, hai "să fluierăm" e mai mult decât nimic!

Un comentariu: