:: Istoria se repeta, intii ca o tragedie, apoi ca o farsa

Titlu: Istoria se repeta, intii ca o tragedie, apoi ca o farsa
Autor:: Odorica Ion
Articol: Citate Karl Marx (1818-1883)

Foto: Karl Marx . Citate Karl Marx
(V-am mai povestit despre viata lui K.Marx, cu tupeu si imoral)

1. Religia este opiul poporului, inima unei lumi, fara inima!

2. Istoria se repeta, intii ca o tragedie, apoi ca o farsa.

Nu vii se pare ca in acest film tragic traim si noi acum?
Istoria este ciclica.
Comparativ cu vremea copilariei mele, vad tot mai clar ca, asazisul popor nu populatie, este mai prost si mai rau, ca atunci.
Cuvintele celor care, s-au dus de zeci de ani le aud acum in urechi, mai pline de intelepciune ca oricind.
Dar v-am tot povestit despre oamenii trecutului plini de demnitate.
Tocmai generatia noastra este blestamata sa duca mai departe, aceasta tragedie iar apoi, farsa. Daca n-am avut norocul sa ne fii nascuta intr-o perioada binecuvintata de D-zeu. Vremea noastra s-a dus, poate altii in viitor vor fi mai norocosi.
Capul sus pieptul inainte !!! papapa
Publicat de Odorica
--
Visitor Ip: 85.186.214.25

3 comentarii:

  1. Corect!
    Totul este ciclic!
    Doar că undeva la începutul şi la sfârşitul ciclurilor e cam rău...
    Ai dreptate Odorica, generaţia noastră abia dacă am prins un pic de "bine", dar am prins cu siguranţă, un sfârşit rău şi un început de ciclu şi mai rău...:)
    rău

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru comentariu.
    Mereu m-am gindit sa schimb strategia sa scriu mai optimist, mai filozofic, sa nu mai scriu adevarul asa crud cum este.
    M-am gindit la acest lucru, sa nu supar cititorii care, cred in viitor.
    Dar vad ca persoanele lucide gindesc ca mine.
    Te imbratisez, Odorica

    RăspundețiȘtergere
  3. Odorica,
    draga mea, eu gândesc foarte multe ca tine, pentru că le-am trăit şi încă...
    Dar eu gândesc şi ca Alexanru şi Feri, ştiu că este posibil ce vor ei să demonstreze. Culmea este că, şi "de legea atracţie am beneficiat" şi mai vreau!
    cu drag,
    H.M.

    RăspundețiȘtergere