FACEŢI O LEGE PENTRU MINE?

Faceţi O LEGE pentru mine?
Mă refer la „LEGEA FALIMENTULUI PERSONAL”, care este „în plămădit...spre coacere”.
Mă întreb, vă întreb şi pe voi cititorii mei, pentru cine se va face această lege?
Oare pentru noi muritorii de rând şi de foame? Pentru cei care avem câte un credit bancar de 3000-9000 RON?
Eu sunt Mariana dar mai este şi Ana, Florica, Ion, Gheorghe...Elena!
Sau doar pentru cei care au credite de 3 MILIOANE EURO, şi amână returnarea banilor de la an la an, PENTRU EI s-o face legea asta?
Am auzit eu pe la TV. despre o Elenă şi or mai fi şi alţii în astfel de situaţii, că de aceea se trudesc să facă legea, ca să se declare în faliment personal şi să nu mai restituie împrumutul....că de la ei nu-şi permit confiscări, nici băncile, nici statul român....
Vom trăi şi vom vedea cum pentru EI această lege va funcţiona, rapid...vor fi scutiţi de plăţi.
Apoi ori dispare legea, ori se „amendează” în aşa fel ca să nu funcţioneze pentru sumele mici care” nenorocesc pe nenorociţii” care au luat un credit şi acum li s-au înjumătăţit veniturile, de nu mai au din ce trăi!
Fiţi siguri că nu se vor face dezbateri pe tema „legii falimentului personal”, va trece „ca peştele prin apă”, că or fi mulţi interesaţi să scape de datorii la bănci, cum fac şi cu cele de la stat...şi acestea urmează a fi şterse...
Dacă această lege ar fi valabilă pentru toţi care avem credite, şi ne-au scăzut veniturile cu 50-70%, de nu mai ştim în ce parte s-o luăm, câte curele să mai strângem...atunci mulţi ne-am încadra în lege şi lichidităţile bancare ar cam dispărea...
Nu plâng eu BĂNCILE care nici nu mai sunt ale noastre, ci mişeliile ce urmează a se face.
Sunt revoltată de pe acum, deoarece băncile nu vor renunţa la banii şi dobânzile aferente şi vor creşte dobânzile pe noi TOŢI ROMÂNII de rând ca să-şi scoată „pârleala”.
În concluzie eu, Ana, Florica, Ion, Gheorghe şi mulţi alţi ca noi, nu vom avea dreptul la faliment personal...doar Elena şi gealaţii ei.
De fapt cred că mie mi-ar fi ruşine să mă declar PENSIONARĂ –PERSONAL FALIMENTARĂ, atâta timp cât sunt în viaţă, am două mîini şi un cap pe umeri.
Ce părere aveţi, nu am dreptate?

PS:
Numele mici au fost alese întâmplător, fără intenţia de a leza pe cineva.
Orice asemănare cu realitatea, este o halucinaţie de-a mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu