:: Parul si mandarina.

Titlu: Parul si mandarina.
Autor:: http://blindoneworld.blogspot.com/
Articol: Am eu o superstiţie care-mi spune că dacă la salariu mă tund şi las bacşiş,o să-mi meargă bine la serviciu.Zis şi făcut,până în urmă cu două săptămâni intrasem într-o pasă proastă,până când am decis să-i dau superstiţiei ce-i al superstiţiei.De atunci a fost în regulă la serviciu,mi-am revenit,am mai redus din fenomenul infracţional.
Astăzi am avut de a face cu un hoţ mai puţin obişnuit decât ceilalţi.Celor din jur li s-a părut absurd,amuzant,de necrezut,faptul că eu am insistat ca acesta să fie oprit pentru o...mandarină.Omul avea bani,dar a furat-o.S-a dus acolo,lângă pomişor,a luat mandarina,a băgat-o în buzunar şi a mers mai departe.Un mandarin costă fix 199,99 lei.De ce am insistat eu să fie oprit? Păi,ia să vedem.Pentru ca mandarinul să se dezvolte a fost nevoie de atenţia şi răbdarea unor oameni.Zile întregi,condiţii potrivite,the stuff. Ori,omul acesta sunt convins că n-a luat mandarina pentru a o da unui copil de pe stradă,înfometat şi bucuros că vede un fruct.A furat-o ca ultimul zgărcit,poate ca s-o mănânce sau să o dezvolte acasă spre un nou mandarin.A furat-o pentru că aşa se simte bine,dacă fură,indiferent dacă mai cumpără altceva pe lângă.Eu dacă fur,fur de nevoie,silit de ultima instanţă.Nu fur de plăcere.
Munca se plăteşte,e vorba numai de bani,nu te zbaţi să performezi gratuit!
--
Visitor Ip: 188.25.64.18

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu