AM PIERDUT-O PE ANA...

Da, chiar azi este ziua de naştere, a prietenei mele ANA...
Ea s-a mutat din oraş, îmi pare rău, foarte rău că nu a mai dat nici un semn de viaţă.:(
Nu ne-am certat sau supărat una pe alta niciodată timp de 30 de ani... Şi mă întreb ce a determinat-o să treacă în anonimat faţă de mine şi alte câteva persoane apropiate ei din acest oraş.:(
Am sunat-o la numerele de telefoane, pe care le aveam...dar le-a shimbat, sau i-au fost schimbate, ca să nu mai privească în urmă, ce păcat...

Eu îi scriu aici: LA MUŢI ANI, ANA MEA!

Poate una din nepoatele ei va vedea şi-i va spune, să mă contacteze, eu nu mi-am schimbat numărul telefonului mobil.
Nu aş fi scris acest articol-mesaj, dar m-a determinat un alt articol de pe 100 RO, pe care l-am citit şi comentat, postat de:www.noapteaiguanei.ro.
E foarte trist să-ţi pierzi prietenii din motive necunoscute, mai ales prieteni de zeci de ani, alături de care ai petrecut clipe frumoase şi ţi-ai împărtăşit cu ei multe stări sufleteşti.
Ştiu, ne naştem singuri, noi femeile, naştem singure, vom muri singuri şi nimeni nu ne poate înlocui în aceste fapte de viaţă...Uneori trăim singuri anumite sentimente, tăinuindu-le cu grijă...sau trăim singurătatea în doi, care este la fel de dureroasă.
Am fost uitată de două prietene, cu mult timp în urmă, eu nu am reuşit să le uit, dar am refuzat să-mi mai permit tristeţea şi durerea uitării de către cineva...astfel că, m-am făcut că le-am uitat...şi am rupt legătura cu ele, dureros, spunându-mi că: "pot trăi fară mama şi fără tata, de ce n-aş putea trăi fără ele?"
Dar eu ştiu că Ana nu m-a dat uitării şi dacă ar fi aproape aş da o fugă până la ea, şi vreau să ştie că n-am uitat de ziua ei...
Totuşi.. am pierut-o pe ANA!

6 comentarii:

  1. Bună Ziua !
    Doamnei hera mariana !
    ~
    Am citit ... ŞI pentru că este scris DE Dumneavoastră ! Dar, din titlu ... EU AM FOST atras ! Se anunţa ... O Pierdere !
    Şi NU îmi este ... indiferent ! Orice pierdere ... mă doare ! Şi VREAU ca prin cuvinte MĂCAR, ... să pot alina ALTUIA ... o suferinţă !
    Am "resimţit" pierderea dvs. ... ca şi cum ar fi fost A MEA !
    AŞA ESTE ... ÎN Viaţă !
    Ne pierdem ... UNII pe ALŢII !
    Pentru a NE REGĂSI ... ÎN INIMI !
    În INIMĂ ... este CASA noastră, "aici" ... printre Oameni !
    "Părăsirea" ... este "conjuncturală" ... dacă ÎL Păstrăm în INIMĂ ... pe :
    -- cel CARE pleacă ! (în alt Spaţiu ca LOC)
    -- cel "uitat" ! (în alt ... Timp !)
    -- cel CHEMAT ! (în ALT Spaţiu/Timp ... "poate" lângă Dumnezeu !)
    INIMA ... NU este NICIODATĂ ... doar a "noastră" !
    ~
    Nu fiţi tristă !
    Dumnezeu ŞTIE !
    ~
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc Corneluis,
    de cuvintele frumoase, la adresa postării,
    fiind şi o completare a gândurilor mele.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Vă mulţumesc ! .. şi eu !
    ...
    aproape că ... mi-am abandonat Blogurile mele (şi dvs. cunoaşteţi - parţial - MOTIVUL !).
    Vreau să UIT ... supărarea !, atât !
    ~
    De aceea ... o perioadă ... MĂ VOI Folosi de OGLINZI ! Adică de ... VOI ... Prietenii mei din Virtual !
    Legat de "Oglinzi", o BUNĂ prietenă (UNEALTĂ)... mi-a trimis recent prin Messenger ... nişte IMAGINI ! Minunat ! MINUNAT !
    ...
    Imediat mi-am dat seama că ADEVĂRATELE Oglinzi (pe care "eu" trebuie să LE FOLOSESC !) ... SUNT:
    Domnul Iisus Hristos, Mântuitorul nostru !
    Maica Domnului, Pururea Fecioară Maria !
    ...
    .. înspre aceştia trebuie SĂ CAD PERMANENT, înspre DIVIN, înspre Dumnezeu !
    .. dar NU pot UITA ... că NOI Oamenii, SUNTEM "Parte ... a Creaţiei !", ... şi că DECI, TREBUIE SĂ Rămânem ÎMPREUNĂ !!
    În IUBIRE ! Căci ... Dumnezeu ŞTIE !
    Noi ... vom AFLA "după" ULTIMA CLIPĂ a Vieţii !
    ~
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere
  4. Cornelius,
    atunci va fi cam târziu...:(

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga mea,
    Oamenii se schimba.... viata... timpurile.... situatia financiara...etc. pot modifca starea sufleteasca a unui om. Uneori si invidia... cine stie ce a determinat-o pe prietena ta sa se indeparteze! Este necesar adesea, sa lasam oamenii sa plece de langa noi. Asa a fost sa fie. Sa iti spun ca eu mi-am pierdut cateva "prietene" in momentul in care am publicat o carte cu povesti pt copii? Invidia.. desi nu am castigat 1 leu de pe urma cartii.
    Suntem oameni printre oameni.
    Zambeste!
    Sunt oameni care te iubesc si te aodr. Eu, una, ador picturile tale!
    Bucurii si frumos in preajam at sa fie!
    Cu drag,
    Claudia (Doareu)

    RăspundețiȘtergere
  6. Claudia,
    draga mea, eu ştiu sigur că două dintre prietene m-au iutat când am sărăcit şi au dat peste mine mai multe necazuri în acelaşi timp.:)
    Dar cu Ana a fost altceva, ea s-a mutat din oraş, apoi şi-a pierdut soţul,:(
    acum fiind aproape de fiica ei, sper că-i este bine...dar nu ar fi trebuit din motive "politice", mă gândesc eu, să permită ruperea legăturilor de prietenie atât de vechi...
    Mă bucur mult că-ţi plac picturile mele, acum spaţiul e plin de pisici, dar picturile stau la uscat, se fac mult mai încet decât pozele.:)

    RăspundețiȘtergere