Muzica pentru el




Muzica… salsa… tango… muzica pasionala… ganduri razlete care se alatura dansului si formeaza un adevarat spectacol.
Imi doresc un Do, de la dorinta arzatoare de a-l intalni. E acolo, undeva, si cica ma place, si imi scrie atat de frumos.
Caut un Re de la o revedere placuta, cu ganduri bune si fara Resentimente.
Gasesc un Mi ingrijit, zambetul pe chip si caldura multa de daruit.
Fa, e asa minunat. Fac ce fac si ma gandesc la un dans cu el.
Sol aduce Solutia pentru perioada de solitudine. O melodie “Sa cantam, chitara mea” ma face sa cred ca va fi bine si pentru mine… ca el va veni in curand in viata mea. “Intr-un glas, amandoi sa cantam chitara mea, Hai cantati toti cu noi, Ce frumoasa-i dragostea!”… la la la la la la…
As vrea un La voios si sprinten, care sa ma imbratiseze cu drag.
Si, nu e de la singur. Nu, nu, nu. Este de la situatie rezolvata, adica: “Am inteles ca te plac si nu pot trai fara trai. Am inteles ca vietile noastre sunt facute pentru a se intersecta”.
Un DO de door nebun si dor de ele si door de viata frumoasa si copilarie sprintena si vesela!
Stiu ca, cat voi trai, voi iubi… si voi incepe cu mine, apoi cu el… apoi cu ei si ele si munti si stele si luna si soare… si chitara si poezie…
- Domnul meu, dansezi?
Astept raspuns…. Si zambete si veselie in randurile scrise.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu