:: Cineva

Titlu: Cineva
Autor:: http://black-angel-costel.blogspot.com/2010/03/cineva.html
Articol: "Pune ma mana si fa-ti curatenie in camera... ca nu stii, mo mai vine careva si vede ce e aici ;mai rau ca in grajd!"
Deci .. eu la 20 de ani am inteles ca mama nu face curatenie in casa pentru ca locuim noi, ci pentru ca "mai vine careva!"Am crescut cu obsesia ca trebuia sa vina cineva. Mama facea curatenie in casa ,doar pentru ca tre sa vina acest fantomatic "cineva"... acasa la noi ,fara sa dea si el un telefon,fara sa anunte,fara sa trimita o scrisoare, sau macar semnale de fum.Da cine naiba esti??da toata viata sa stau eu stresat..ca "poate mai vine cineva". Si noaptea... sa auzi la poarta o masina care franeaza sau claxoneaza
-Valeu, acu cine mai e?
-Vecinul!!!
- Mama ce stres , ma gandeam ca iar mai vine careva ,care nu are nimic de facut acasa
-..ooo pijamaua aia asa se lasa? aa? daca vine careva si o vede acolo!!?
-Pai doar nu e droguri, e pijama.. ce daca o vede?.......
-Da da crezi tu... pune-o la locul ei...si slapi aia?? asa se lasa? punei la locul lor , ca acu dintr-un moment intr-altul intra careva si le vede!
-Da de ce ,nu poate sa sune ala care vine..?? ca doar nu o fi acasa la mumasa!!
- Nu mai incepe iar.. am zis sa le pui la loc... si basta

De fapt ..intotdeauna trebuia sa vina cineva..
"daca nu mananci tot vine lupul cel rau"
"daca nu esti cuminte coboara Sf. Neculai cu varga"
"daca esti cuminte vine Mos Craciun"
Unu intra pe usa,altu coboara din pod pe scara..celalat coboara pe cos; da zic eu..... nu au altceva de facut??? nu au casele lor,sa stea acasa la ei .. si sa nu vina la mine sa ma streseze??.Odata am si zis... da blindam casa asta sau nu??ca nu ii mai suport.

Printre aceste momente de stres.. din cand in cand... noi mai si pranzam! putin .... dar pranzam.....putin pt ca:
-Nu ma mai pun eu acuma sa gatesc pentru noi , gatesc numa cand vine cineva in plus am o gramada de treaba de facut, curatenie...... ca poate mai vine vre-un musafir
Ia uite ce salata de orez am facut!!.... in 5 minute a fost gata!!
-Pai ce ai pus in salata?
-Ce sa pun, tot ce a intrat....am facut curatenie in frigider, ca daca nu trebuia sa arunc o gramada de mancare ramasa de saptamana trecuta.. am pus 2 ardei,2 oua fierte,jumatea aia de borcan de smantana ramasa de saptamana trecuta,spaghetele ce nu le-ati mancat aseara, aaa si branza!!!
-Branza!!??? dar era scazuta!
-Ce vorbesti ma??? cum sa scada... branza nu scade!
-Cum... e scazuta !!!
-Auzi la el... branza scade!! era o leaca verde dar nu e scazuta
-pai na e scris pe eticheta!!
-Da sa vad..... da.. aici nu se vede.. aici nu se intelege...aici so sters scrisul.. na citeste tu!
-De consumat .....de preferinta inainte de Mai!!
-Pai si? suntem in Decembrie.. pana in Mai mai este... si oricum.. ce ii intereseaza pe ei daca eu o consum acuma sau in Mai??
Da ce-i cu luxu asta pe voi????.. gandestete la cine nu are nici pe asta!!
-Da da... macar de nu ar avea.... ca moare.. nu de foame... moare intoxicat!
-Hai lasa.. ca ce nu te omoara te intareste.. mai ales . ca am facut mai multa... 3 kile.. o mancati pe toata!!
-Ooooo da cine iti manca tie 3 kile de salata de orez??
- aaa stai ca mi-ai dat o idee.. sa pun si orez... da , data viitoare pun si orez
--
Visitor Ip: 151.54.20.9

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu