:: Succes la Floresti pentru partidul stat

Titlu: Succes la Floresti pentru partidul stat
Autor:: ionelmuscalu.blogspot.com
Articol: Am ajuns acasa, dupa ce s-a incheiat o confruntare electorala, in turul al doilea, intre candidatii PNL si PDL din comuna Floresti Stoenesti pentru postul de primar.
Alegerile acestea atipice, care i-a costat pe cei din PDL bugetul unei comune pe un an s-a terminat cum isi doreste partidul-stat.
A castigat al lor.
Nu vreau sa comentez la cald actiunile Politiei, aproape de limita absurdului si care au legatura doar cu fibra de frica si militienism din unii.
N-am sa vorbesc despre servilismul libidinos pus in sprijinul puterii, al unor oameni pe care ii respectam .
Ma voi referi doar la o afirmatie facuta in acest spatiu de catre o persoana inteligenta, cu intuitie, nu numai politica, ci si posesoare de vocabular, referitoare la lipsa puterii de a ne impune punctul de vedere.
Si in seara aceasta am simtit plutind mirosul Mioritei in aerul romanesc, spalat de-o ploaie mocaneasca sau in rafale.
Dar eu nu am vazut niciodata Miorita ca balada a jertfei, ci ca ballata a omorului, ca rapt si tradare, ca invidie si nerecunostinta.
Mirosul sangelui inocentilor se intinde in istoria noastra nationala la nivel major, umplandu-ne calendarul de sfinti si istoria de martiri.
Cu toate acestea, eu inca mai cred ca si Romania va ajunge intr-o zi sa recunoasca omorul ca si crima si s-o pedepseasca in conformitate cu legea, nechemand cerul cu stelele, muntele cu brazii si paserile ca martori, ci oamenii curajosi, bravi, darji in apararea descoperirii adevarului.
Adevarul este ca am fost invinsi de o masina de stat pusa in slujba partidului-stat, noi, cetatenii acestui judet, acestei tari , acestei Europe...

Ii felicit pe membrii echipei noastre, a PNL, fiindca si aceasta finala este o victorie.
Dar mai ales ii felicit pe aceia, care, in pofida ploii mocanesti sau torentiale de la un moment dat, au iesit singuri la vot pentru a-si exercita dreptul de cetateni.
--
Visitor Ip: 213.233.93.90

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu