:: Centura de castitate

Titlu: Centura de castitate
Autor:: Odorica Ion
Articol: Foto: Centura de castitate, barbati(sec.XII).

Cred ca gresit s-au imprumutat banii de la FMI pentru centura de siguranta(sanchi), trebuia pentru centura de castitate. Asta deoarece guvernantii, care dragalasii de ei se gindesc zi si noapte la binele nostru, vad ca fac sex cu viitorul intregului popor.
Nu impreunare cum spune vestitul G.B.
Asa trebuia sa folosim banii, ca o opreliste in calea jefuirii tarii si poporului, cred ca pentru 1oo de ani cel putin.
Dar hoti cum sint guvernantii, furau de la FMI cheia de la lacatul centurii de castitate.
Si tot ne-o tra....fara stirea noastra.
Ce sa-i faci? Sintem un popor de hoti, condusi de cei mai mari sarlatani.
In privinta sexului marilor nostrii politicieni, cred ca sint experti numai a face sex cu banii nostrii.
In rest cred ca sint jalnici, dupa mutrele porcine pe care le au.
Nu mai scriu caci, acum am o imaginatie debordanta la acest subiect, incit se inroseste ecranul calculatorului.
Capul sus,, pieptul inainte !!! papapa

P.S.
Art.mele preferate au fost cele scrise de mine, despre mafioti si pirati.Am considerat ca v-am intoxicat destul. Dar am sa le reiau cu drag si cu completari.
--
Visitor Ip: 85.186.214.25

4 comentarii:

  1. Odorica,
    hai să facem "haz de necaz".:)
    Noi, eu şi fiica mea, am croşetat din hârtie : scut şi coif, cum purtau soldaţii romani şi o centură de castitate. Cred că în anul I de facultate, a avut nevoie de ceva original lucrat de mână din hârtie...
    Nu ştiu dacă le am pozate, dar obiectele le mai avem.:)
    O să le postez, să le vezi şi tu... ca să-ţi imnaginezi că nici o centură nu-i opreşte pe hoţii cei mari să ne...

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Odorica,
    Nu cumva ai pus poza invers? :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am pus poza invers, asa era atunci !

    RăspundețiȘtergere
  4. Abia astept sa vad pozele, Mariana.

    Cu drag, Odorica

    RăspundețiȘtergere