Despre iubire



Am avut şi eu sentimente. Cred! Retroactiv privind, nu sunt sigur.
 
 În tinereţe sufeream când se termina o relaţie. Simţeam că e ceva nelalocul lui, simţeam că o să îmi lipsească, simţeam că iubesc şi o vroiam înapoi. Sau eram doar încăpăţânat şi mândru. Mai apoi, simţeam dezamăgire. Mi se părea anormal ca persoana la care ţin să nu mai fie persoana de care m-am îndrăgostit. Schimbările ei nu mi se păreau deloc normale, nu eram obişnuit cu ele, nu făceau parte din persoana pe care o ştiam. Acum indiferenţă. Sunt un pic trist, dar îmi trece repede. Găsesc altceva, pe altcineva.
 
 Şi da! Mi se întâmplă şi mie să mă trezesc dimineaţa lângă ea şi să mă întreb ce dracu' caut acolo. Mi se întâmplă să caut un motiv pentru care m-am îndrăgostit. Mi se întâmplă să o caut pe cea de care m-am îndrăgostit. Şi nu o găsesc.
 
 Când începe şi când se termină iubirea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu