Declaratie simpla


-Te iubesc….. stiai nu?
-Nu ! doar….banuiam.
-Cum asa?
-Ti-am vazut privirea. Ti-am vazut zambetul asta care ….ma face sa ma simt EU. Am simtit dimineata miros dulce de cafea dar m-am intors intre perne numai pentru ca nu erai langa mine.
-Asta nu inseamna ca te iubesc. Inseamna ca…tu ma iubesti.
-Eu? Te iubesc? Sa te iubesc?
-Da. Ma cauti cu privirea. Cand sunt langa tine vrei sa ma strangi in brate pana cand parul meu si al tau sunt una. Pana cand zambetul meu si zambetul tau se contopesc si in locul lor apare o inima imensa.
-Asta nu inseamna ca te iubesc.
-Dar atunci ce?
-Faptul ca…..dupa ce ai pasit prima data in camera mea, dupa ce mi-ai atins pentru prima data lucrurile, parfumul tau a ramas acolo. Nu vrea sa mai plece. Faptul ca dupa ce te-ai asezat pe patul meu am simtit ca nu mai vreau sa ma ridic niciodata. Faptul ca ma faci sa ma dezic de lumea mea….ca te port mereu in suflet, in ochi, in zambet. Ca nu imi mai pasa de lume atata timp cat stiu ca esti undeva acolo. Ca atunci cand fac cele mai mari greseli, imi spui ca pot fi indreptate. Iubire pentru tine e ceva mai presus de ceea ce speram, mai puternica decat o pot duce…
-Deci….tu ma iubesti?
-Daca pentru tine asta e iubire…..
-Crezi in mine?
-Normal!
-Iti este dor de mine imediat dupa ce ne-am despartit?
-Intotdeauna!
-Te intalnesti cu mine seara in vis?
-Nu! Pentru ca de fiecare data eu sunt cel ce iti vegheaza somnul….. esti asemenea unui inger ce zambeste cu fericire si clipeste cu cerul
-Iti doresti sa ma saruti?
-Sa iti sarut sufletul.
-Sa ma privesti?
-Mereu cand imi zambesti.
-Sa ma tii de mana?
-Intotdeauna cand ai nevoie de cineva.
-Sa ma ajuti?
-Cand langa tine nu mai este nimeni.
-Sa ma cauti?
-Cand ceri sa fii gasita
-Sa ma iei in brate?
-Cand spui ca nu vrei pe nimeni langa tine.
-Sa ma certi?
-Cand incerci sa te schimbi pentru cineva.
-Sa imi faci cadouri?
-Numai lucrurile mai frumoase decat tine.
-Care?
-Chipul tau, atingerea ta, zambetul tau…parfumul tau
-Deci ce imi daruiesti?
-Viata si inima mea.
-…..
-Este putin?
-Mai mult decat merit.
-Deci….. crezi ca te iubesc?
-Cu adevarat. Dar tu?
-Cred ca ma iubesti. Mi-ai daruit lumina. Flacarile nu dau caldura daca nu au pentru cine lupta..

Un comentariu: