Tacerea

Te uiţi la mine, şi taci...
Ochii îţi sunt sticloşi şi duri.
Există şi cuvinte reci, triste,
Care să exprime durerea... finalul apoteotic.
Foloşeşte-le!
Ţi-e teamă? De ce?
Tăcerea e mult mai dură...
Taie până la măduva oaselor...
Îmi răneşte dorul de iubire ascuns acolo.
De ce taci? Cu ce ţi-am greşit?
Eu ce să mai spun?
Te-am preţuit enorm...
Am vrut să te salvez, să te fac fericit.
Vreau să tac şi să-mi găsesc fericirea,
Şi-atunci am să te uit...
Am să tac... acum şi mereu,
Suflet pierdut...

5 comentarii:

  1. Dragostea e atat de dulce, insa e val. Si ce e val, ca valul trece...astfel incat finalul iubirii este atat de dureros...Insa nu este imposibil de supravietuit lui! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da... asa este! Nu e imposibil de supravietuit... Sunt calita la despartiri! oare cand voi fi calita sa iubesc si sa fiu iubita pana "ce moarte ne va desparti"?! Greu...
    Toate la timpul lor...

    RăspundețiȘtergere
  3. Fiecare sfarsit inseamna un nou inceput,asa ca...iubire multa sa-ti aduca viitorul!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, multumesc mult Tasha.. Cand se va topi zapada, va aparea si iubirea pentru mine! Ha ha ha.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cutia de chibrituri

    Calce-te desface-te, de copil intoarce-te,
    de negru de fum, de al cu taciun,
    de galben de pai, p-aci sa nu mai dai “

    Si da-I cu matura aprinsa vapaie!!!!
    M-a batut maica mare cu matura aprinsa la fund(auzi tu?)
    Sareau scantei ,iesea fum ,eu pe genunchii ei ,tipam ca ars ,(nici vorba sa ma doara).
    Am stricat imediat orice prietenie cu ea, si cind am scapat ,am rupt-o la sanatoasa spre unde nici mintea nu stia …pina seara.Pentru ca seara ….seara era necazul.
    Adormeam brusc si adinc (ah,copilarie cu somnul tau cel dulce si-mpacat)traznit ca mort.
    Si nu stiu ce visam (zburam alergam,in riu ma scaldam,moale si bine, pe urma fierbine si bine…) , dimineata eram ud si maica trebuia sa schimbe asternutul.Ce rusine mare de baiat
    Neam daca am mai scapat ceva de-atunci,Ma sculam ceas si mergeam drept la locul stabilit. Ce minune, ce farmec puternic..ce baiat mare.
    Si de-atunci am privit-o pe maica mare cu alti ochi.Cite i-au fost date sa-si auda urechilor biata buna mare de la mine, numai ea le stie draga de ea, buna de ea, sfetnicul meu bun si iubitor si intelegator.Si cit ai fost , de la toate m-ai scapat .
    ……………………………………..
    Leag-o maicuta stringe-i-as mijlocelul in brate,ud-o cu apa ne-nceputa bea-i-as apa din gurita,arde-o cu taciunele pune-i-as camasa pe foc ,sorbi-i-as ochii(si multe altele)ca ma usuc pe picioare.
    Si cum ma vedea cum ma zbateam mare si in focuri ,si oftam de sa sting soba,n-a mai rabdat si mi-a zis:
    Petrisor maica, mai am una la pastrare dar sa sti ca e asa de tare ca te va arde si pe tine. Si eu am folosit-o , si maica-ta a folosit-o ,dar mai sunt doua bete, ia-o.Si mi-a dat o cutie de chibrituri,veche,neagra,grea, de lemn,cum n-am mai vazut alta, cu eticheta rosie, roasa de vreme. cu miros de smirna.
    Asculta-ma maica cu atentie si rabdare!
    Cind vei crede de cuvinta, si te-ai hotarit cu adevarat, noaptea, cind iti fi doar voi doi, apride maica un chibrit de-aici, uita-te drept in ochii ei , tipa cu tarie si credinta, dar sa auzi doar tu,TE IUBESC de trei ori .A ta va fi … pina la moarte.Dar gindeste bine maica cind o folosesti ,ca e fara intoarcere, pentru amindoi.
    Esti barbat maica si nu te juca cu focul si sufletul tau si-al ei.Foloseste-o toata sau lasa si pentru copilul tau, a ta este si folosul si socoata.Daca o folosesti la doua femei una va muri pe pragul tau, si tu trebui s-o-ngropi.
    Si m-a potolit maicuta,de parca am vorbit cu dumnezeu.Intai mi-a fost mila de saracuta caprioara ca-I sucesc mintile(eu vroiam s-o iubesc nu s-o omor)apoi mi-a venit mintea la cap (mila de mine)Oare caprioara are toate calitatile ca sa ma leg pe veci de ea adica (auoleu!) Si-am devenit barbat…aveam o arma mortala in mana cu care puteam sa fac si rau si bine.Si-un gind la viitorul copilului meu
    Extraordinara bunica ,m-a transformat peste noapte, ca dintr-un vierme in fluture.
    Ia vino incoace caprioaro sa ne socotim nitel,arzate-ar focul!!!!!
    Pa tu crezi ca mai sunt ala care facea pipi pe el ??

    Puterea de fascinatie a focului ne va urmari din copilarie si pina la moarte.
    Lumanarea de botez ,de nunta,ea si noi doi,luminarea de dineu,de craciun..si ultima

    RăspundețiȘtergere