Revenire

Mi-a fost dor de voi;))
Mi-a lipsit ca am stat putin pe aici, am lasat putine urme, ca sa stiti ca inca ma gandeam la voi. Am terminat sesiunea. Sper sa mi intru repejor in normalitate si sa revin aici cu voi, desi se anunta cateva luni de groaza pentru mine, pentru ca va trebui sa ma transform intr un soarece de biblioteca...se apropie finalul:((:(( Nu vreau sa termin facultate. Inca de pe acum am incearca nostalgia. Stundetia pentru mine a insemnat cei mai frumosi ani de asta imi pare rau ca termin. Dar ma si bucur...:) pentru ca sutn atat de altfel din toate punctele de vedere!

O sa scriu...o sa povestim...

Dar....

mi-ati lipsit cu totii:)

9 comentarii:

  1. Şi tu ne-ai lipsit. Bine te-ai întors printre noi. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Intr-adevar, studentia e cel mai frumos capitol din viata. Nu se compara cu nimic, dar cu absolut nimic. Mi-ai facut un dor de vremurile alea.....Doamne, ce repede trece Viata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ne bucură revenirea ta ci zâmbetul pe buze direct sesiune.
    Aşteptăm scrierile...

    Seară faină!

    RăspundețiȘtergere
  4. Monica,
    Nu uita sa imbini utilul cu placutul!

    Oare nu ne vom intalni si noi vreodata pe la facultate...macar intamplator asa? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. ba da Cora...stabilim o intalnire:)):)) si ne prefacem ca e intamplator:))


    hai ca vine primavara...se face cald si iesim la un ceai...asa ca sa ne cunoastem:*:*:*


    bine, cine e din Bucuresti poate veni cu noi:)

    RăspundețiȘtergere