Scoala de bloggeri

Scoala de bloggeri
Fenomenul de blogging incepe sa ia amploare in Romania.In curand,dupa parerea mea,pe langa Facebook,Hi5,si alte retele sociale,aproape toata lumea va avea un blog.Mai ales,ca serviciile de gazduire gratuita de bloguri se imbunatatesc zilnic,iar Google acorda tot mai mare atentie blogurilor.
Dar,din pacate,bloggerii din Romania nu au de unde sa adune informatii utile,pentru a-i ajuta cu adevarat.Aceia care scriu despre blogging o fac doar sa aiba cat mai multi vizitatori,pentru a castiga cat mai multi bani din reclame,fara a se transpune in situatia unui blogger incepator,care chiar daca este talentat,si are ceva de spus,nu reuseste,pentru ca nu cunoaste unele "condimente" care se folosesc,pentru a atrage atentia asupra lor,si pentru a avea trafic.
Asadar,m-am hotarat sa fac un pas mare,si sa deschid o scoala de bloggeri,aici pe 100 Ro.Voi face o categori noua,care va fi sub eticheta "Scoala de bloggeri",iar acolo, veti gasi informatii despre cum sa va scrieti articolele,despre cum sa va optimizati blogul pentru motoarele de cautare,si voi veni cu tutoriale , pe intelesul tuturor,despre Html,CSS,si Javascript(sunt cele mai importante limbaje utilizate pe internet).

Sper ca initiativa mea va va ajuta atat in privinta blogului vostru personal,cat si in privinta 100 Ro,care de fapt este si al vostru,si unde va puteti afisa chiar si reclamele AdSense.

22 de comentarii:

  1. Cu placere,chiar am vrut sa fac acest lucru de mai demult,dar nu am avut timp suficient...

    RăspundețiȘtergere
  2. Perfect!mereu vii cu idei bune...bravo Feri!

    RăspundețiȘtergere
  3. Tasha,daca "ne-am bagat in joc" trebuie sa fim buni,crede-ma toata ziua imi sta capul la cum sa imbunatatesc ceva la blog,cum sa fac sa fie si mai bine...Vreau ca din 100 Ro,intr-un an de zile,sa iasa ceva de neegalat...si am sa fac tot ce imi sta in putere sa atingem acest tel.

    RăspundețiȘtergere
  4. In cateva minute voi posta poate cel mai important articol despre cum sa iti structurezi continutul din postari,pentru a fi gasite cat mai usor de catre Google,voi decsrie niste tehnici care cred ca sunt folosite doar de catre 0.1 % din bloggeri,si care ne va ajuta mult pe viitor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Merci de informatiisunt tot pe fuga zilele astea revin cu forta .pa

    RăspundețiȘtergere
  6. Incet incet o sa te vedem si in mass-media bafta esti o persoana deosebita

    RăspundețiȘtergere
  7. Azi chiar am vorbit cu un blogger de pe 100Ro despre tine Feri,te apreciem pentru tot ce faci,nu e usor sa administrezi un blog asa urias,dar cred ca te stimuleaza si faptul ca el a crescut vazand cu ochii,ca-n poveste !!!...intr-o luna cat altii intr-un an...multumim Feri,esti minunat!si sa stii ca sunt sincera,multa putere de munca in continuare si ai grija de tine!Vezi,nu intamplator am lansat eu invitatia la Negresti a celor mai vrednici de pe blog,mai trebuie si sa ne relaxam,nu?sau poate sa veniti toti cu laptopurile si sa scriem o poveste lunga,lunga despre prietenia de pe 100RO..:) prietenie care ne face mai buni,mai adevarati.

    RăspundețiȘtergere
  8. E o idee buna... Succes!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Tasha,eu ma voi relaxa doar in vara,pentru ca am foarte mult de lucru....atunci imi voi lua concediu,si cu siguranta,daca si altii vor fi disponibili,vom organiza o intalnire,poate chiar la tine,daca va mai fi valabila invitatia.

    RăspundețiȘtergere
  10. Mai,mai..ma uit pe blog..23 de useri online!se vede ca e weekend,ca lumea are chef de citit ,de comentat...
    Feri,invitatia ramine,dupa cum se vede incerc sa ma tin de tot ce promit...:) sanatosi sa fim!:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Da, ne-ar fi de mare ajutor! Multumim!

    P.S. Thanks pt invitatie si accept de a face parte prin sharing-ul bloggerilor! I really appreciate this! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Tasha,cautarile dupa "rds a cumparat airbites" si "ingeri filmati' ne aduc multi vizitatori,de acolo vin cei mai multi useri.

    RăspundețiȘtergere
  13. :) dar avem si multi bloggeri care ne urmaresc blogul,dar inca nu au prins curaj sa comenteze.Cu timpul,ai sa vezi ca va lua amploare,mai intai sa se familiarizeze cu atmosfera:)

    RăspundețiȘtergere
  14. Inca o data Felicitari FERI, felicitari 100ro, si sustin ideea de scoala de bloggeri, la care vreau sa particip, ca elev si ca profesor (dand sfaturile pe care le stiu si pe care le-am acumulat pe parcursul celorlalte bloguri pe care am scris).

    Hai sa traim 100 de ani... cel putin :) desi presimt ca aici se scrie istorie deja, de mai bine de 2 luni, am dreptate ?

    RăspundețiȘtergere
  15. @Tasa pentru cine era lansata invitatia la Negresti ? Ca ziceai "sa veniti toti cu laptopurile" esti sigur ca ai loc pentru cati vom veni ? :P Cate locuri ai ?

    RăspundețiȘtergere
  16. Alexandru,esti printre invitati,imi plac oamenii cu personalitate si sunt sigura de un lucru, cei care vor veni se vor simti bine...deocamdata atat pot sa spun.:)

    RăspundețiȘtergere
  17. Salut cum sa imi impart meniu la blog pe categorii cum aveti voi home scoala de bloggeri???putin ajutor :)

    RăspundețiȘtergere