Merit atenție ...

Scriu ca să n-adorm
Scriu pentru că sunt plictisită și mă gândesc că n-ar fi rău să plictisesc și pe alții
Scriu pentru că citește și vreau să mă dezvălui sarcastic de isteață
Copiez ca să vadă lumea că sunt docta
Umplu pagini pe care nu le citește nimeni
Eu mă cred bună de aceea sunt rea ca să vadă lumea cât sunt de bună
Îmi iau 10 nume fictive să păcălesc pe fiecare, altfel cum le-aș fi superior
Sunt tare


Un comentariu:

  1. Bună Ziua !
    Doamnei sau Domnişoarei selena !
    (s-ar putea ... să fie DOUĂ, pentru că eu AM Văzut două Avatare !)
    ~
    Să NU credeţi cumva ... că v-am uitat ! Tocmai îmi caut ... primul articol, ca VIZITATOR, la care dvs. aţi avut amabilitatea ... să COMENTAŢI !
    Vă Mulţumesc ... provizoriu AICI ... caut (EU nu ştiu "să Caut" !) din aproape în aproape !
    ~
    Toţi MERITĂM atenţie !
    Doar că TOŢI ... suntem GRĂBIŢI !
    Singurul CARE NU ne uită, rămâne Dumnezeu !
    Doar că TOŢI ... ÎL UITĂM ... adeseori !
    ~
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere