Internetul și Ciuda

Ioi, fertilă este Ciuda asta.
17 ferestre de 100ro și nu se mai terminau să se deschidă, antivirusul pulsa necontenit. Comentasem un articol.
Da, pentru că știu că Ciuda citește, iată Ciuda ce mesaj am pentru tine: dacă nu te știe nimeni, ce rost are să te înmulțești ca țiganii? Vino, arată-te, explică-ne de ce virusezi paginile de net? Ce te deranjează?
Dar te simți bine așa, ascuns, cum ești? Arată-te sau verifici spusa: You are what you eat! Îți hrănești orgoliul cu viruși, implicit ești un virus.
De ce crapi de ciudă, ce te nemulțumește?
Eu îți dau un sfat: înainte să mai afectezi viețile oamenilor cu „apariția” ta fantomatică privește-te în oglindă. Dacă ai fi Dumnezeu ți-ai oferi o asemena față? Nu, probabil, atunci, cum nu-ți place ție să te uiți la tine așa nici altora nu le place mizeria ta sufletească.
Împacă-te cu destinul sau lasă-mă în pace.
Nu ești tare, ești doar un dăunător!


5 comentarii:

  1. Sunt unele bloguri la care patesc si eu la fel. Uneori sfarseste prin a mi se bloca calculatorul. Ce poate fi?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu esti singura,am patit si eu asa ceva...uff!!! nasol!

    RăspundețiȘtergere
  3. virușel ... citeam că paginile celebrităților sunt infectate cu tot felul de ... îm, suntem și noi un pic de celebritate, avem dușmanii noștri.
    l-am lăsat să își facă damblaua, după care l-am restartat. puștani teribiliști, cumperi soft sau îl copiezi și infectezi pagini. messengerul este o asemenea belea.

    RăspundețiȘtergere
  4. uf, uitam să scriu că trebuie să fie și un bolnav psihic implicat, cel ce îl „bagă” pe „piață”.

    RăspundețiȘtergere