Despre cocalari... in alt fel

First of all, articolu' asta nu-mi apartine, desi mi-ar fi placut asta. Ii apartine lu' Andrei, care a zis "nu" la intrebarea: Vreo problema daca iti preiau articolu'? Am zis "Danke!" si cica il pun aici pentru ca imi place abordarea omului si pentru ca vreau sa-l vada cat mai multi.


O noua secta: Cocalari
Nu are la baza un creator sau vreo origine, a fost creatia unor protestanti ai acestei secte daca putem spune asa, initial pare doar o noua sursa de umor, insa acolo undeva este si un profit, desigur nu pentru toti, ci pentru administratorii site-urilor web cu cocalari/pitipoance si alte cele.

Initial nu am stiu ce inseamna acest cuvant, dar dupa ce am inspectat dex-ul, mi-am dat seama ca a fost indesat cu forta, pe internet il gasim in dex, dar in carte nu stiu daca e prezent. Priviti care e definitia cocalarului:

COCĂLÁR, cocălari, s.m. Om care caută prin gunoaie, om murdar, urât mirositor

In primul rand din cate am observat pe site-urile de cocalari nu sunt oameni care cauta prin gunoaie, oameni murdari.. mai rari, urat mirositori.. nu cred ca poti sa mirosi pozele, desigur daca ii cunosti atunci ii poti considera cocalari. Deci luand prin absurd un tehnician in salubritate (gunoier mai pe romaneste) e cocalar, ca miroase saracu’, si ca e mai mereu murdar si mai transporta si gunoi. DA! asta e cocalarul sef.

O alta definitie a cocalarului este:

COCĂLÁR urat, tiganesc, vulgar

Hmm… urat? nu toti pe care i-am vazut sunt urati, tiganesc? Da, sunt si persoane de etnie rroma care au poze pe acolo, vulgari? Poza vorbeste, as vrea sa vad o poza care imi zice “Bai F***ti biserica ma-tii”, ar mai putea fi vulgari in poze aratandu-si dedesupturile, insa in general la fete se intampla asta si deja ne abatem la definitia pitipoancei, dar nu mai intram in detalii.

In mare parte .. aceasta secta de cocalari este o mare idiotenie, la romani mereu trebuie sa apara ceva nou, acum cativa ani a aparut secta “Anti-manele” dar s-a stins repede neavand reprezentanti capabili.

Urmatorul text e extras tot de pe dex:

Cocalarul este un om deosebit, cu sentimente, pasiuni şi visuri. Din cauza modului în care se îmbracă, vorbeşte şi se comportă, mulţi oameni îl tratează cu lipsă de respect, lehamite sau chiar îl ignoră şi ocolesc.

Pai mai, atata timp cat are sentimente si pasiuni cred ca este o persoana normala, dar eu tot nu inteleg ca aici se combat 2 lucruri, initial cocalarul este un gunoier, iar apoi este un om deosebit si cu sentimente mari.

Daca stie cineva definitia corecta a cocalarului, il rog sa mi-o dea si mie.

Ciao!

2 comentarii:

  1. Apai si daca facem misto de ei, cu ce suntem mai buni ?! :|

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu spun că cu nimic, dar vin miştocarii din urmă şi se făloşesc ca iei ie cei mai tari şi cocalarii ie naşpa... etc, etc, etc...

    RăspundețiȘtergere