Bancul serii

În cămin, doi studenţi se duc la duşuri, dar îşi dau seama că au uitat săpunurile.
Aşa că unul din ei se întoarce în pielea goală, în fugă, în cameră, ia două săpunuri şi fuge spre duşuri. Pe culoar se întâlneşte cu 3 studente blonde. Ca să nu se facă de râs, se preface că e statuie. Ajung tipele în dreptul lui şi încep să comenteze:
- Ce o fi ăsta? întreabă una.
A doua, uitându-se la penis-ul tipului, zice:
- Poate că ar trebui să tragem de mânerul ăsta.
Trage ea şi tipul scapă un săpun.
- Aaa, ia uite, e distribuitor de săpunuri, zice prima.
- Ooo, să încerc şi eu, zice a doua şi trage şi ea până când tipul scapă şi al doilea săpun.
- Acum e rândul meu, zice a treia studentă şi începe să tragă şi să tragă şi să tragă…
Tipa tot trage şi, la un moment dat, spune:
- Ia uite, dragă, are şi săpun lichid!

Un comentariu:

  1. =))
    bine că mi-ai adus aminte să-mi cumpăr o rezervă de săpun! :) mișto, mișto, m-am auzit până la 4 râzând!

    RăspundețiȘtergere