Nu am crezut in dragoste pana sa il intalnesc ...

“Dragostea e chiar parte din suflet. E de aceeasi natura. Dragostea e ca o scanteie divina si ca sufletul, si tot ca el e incoruptibila, indivizibila, nepieritoare. E un punct de foc in noi, nemuritor si infinit, pe care nimic nu-l poate margini si nimic nu-l poate atinge. Il simti arzand pana in maduva oaselor si-l vezi stralucind pana in adancurile cerului”. (VICTOR HUGO)

“Iata venind o divinitate (Dragostea) mai puternica decat mine care ma va stapani”. (DANTE ALIGHIERI)

“Inima cunoaste ratiuni pe care ratiunea nu le cunoaste”. (BLAISE PASCAL)

Poate o sa ma credeti "copila", probabil multi nu cred in dragoste, in iubire, dar eu va spun ca exista si daca gasesti persoana potrivita o vei simti in fiecare secunda a vietii.
Pana sa-l intalnesc nu as fi crezut niciodata ca exista un asa sentiment, un sentiment atat de profund. Apoi dupa ce am inceput sa simt, mi-am dorit si imi doresc in continuare sa simt asta toata viata. Poate nu se va putea toata viata, dar la inceput nu am crezut ca poate dura nici macar 1 an, 2, 3 ... Am spus ca se va stinge aceasta dragoste, sau va aparea obisnuinta. Dar nu este asa deloc! In fiecare zi simt ca il iubesc mai mult si spre norocul meu si el simte acelasi lucru, deoarece imi demonstreaza in fiecare clipa.
Pentru acest sentiment minunat ne dorim sa ne unim si destinele in fata Lui Dumnezeu. Dar criza sufla prin buzunare si ne tine departe de acest eveniment. Daca concursurile de la radio ar fi pe bune, atunci avem sanse sa castigam o nunta. Ne-o dorim, iar voi, aveti sansa sa ne ajutati, votandu-ne la urmatorul link:

http://www.kissfm.ro/kiss4love/ne-iubim-si-ne-luam/358/ALEXANDRU-Alexandru-Chiriac.html

Dar va rog nota maxima si sa fiti constanti, zi de zi pana pe 24 februarie. Multumesc anticipat celor care o vor face.
PS Am scris din nou pt ca nu ma bagati in seama :-(

2 comentarii: