Află-ţi modelul în viaţă!

Cine este modelul tău?


Încearcă asta fără să te uiţi la răspunsuri:

1. alege numărul favorit între 1 - 9
2. înmulteşte-l cu 3
3. adună 3
4. ce rezultă înmulţeşte, din nou, cu trei 3 (aştept până îţi iei calculatorul)
5. ar trebui să ai un număr cu 2 sau 3 cifre
6. adună cifrele din numar.
Dă pagina mai jos.........











Acum, uită-te la lista de mai jos ca să vezi care este MODELUL tău :

1. Albert Einstein


2. Nelson Mandela

3. Margaret Thatcher


4. Tom Cruise


5. Bill Gates


6. Gandhi


7. Brad Pitt


8. Adolph Hitler


9. 100ro!


10. George Washington


Da, ştiu! Avem acest efect asupra oamenilor! Într-o zi vei fi şi tu ca noi. Să nu aspiri la ceva mai puţin!


PS: Nu mai alege numere diferite. Suntem idolul tău, obisnuieşte-te cu ideea!!! :)))))



19 comentarii:

  1. Eheee... câţi naivi păcăleam c-un joc de genu' ăsta acum ceva anişori. E destul de bun atunci când vrei să mai descreţeşti câte-o minte mai încordată.

    RăspundețiȘtergere
  2. Adelin,

    eu voiam să descreţesc frunţile cu câteva articole de limba româna, dar cum astea nu prind, am zis să captez puţin atenţia..altfel!! Oricum, captarea e cu bătaie lungă!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am observat ce-ai încercat să faci cu articolele precedente şi sincer să fiu, verbu' "A FI" la conjunctiv mi-a dat ceva bătăi de cap la viaţa mea. Însă, limba română si scrierea ei corectă sunt din ce în ce mai demodate.

    RăspundețiȘtergere
  4. Să ştii ca n-o să las pe nimeni să creeze o nouă versiune a limbii române, deşi "moda" este de a ne supune majorităţii. Şi cum majoritatea, astăzi, e cam analfabetă, Doamne fereşte!

    Dar îi dăm "noi" la cale!

    RăspundețiȘtergere
  5. Tu eşti una, ei ie mulţi.

    Eu am încetat la vreo juma' de an după ce mi-am băgat net să le mai scot ochii ălora de-i vedeam că o pocesc pe tanti limba română. Eram un fel de Don Quijote.

    RăspundețiȘtergere
  6. Era bine dacă şi rămâneai aşa! :)
    Eu rămân în continuare să mă lupt cu morile, de fapt cred că nu va fi nicio luptă pentru că în povestea acesta nu voi mai fi Don Quijote, ci vântul care mişcă morile fără ca ele să ştie. :)))))

    RăspundețiȘtergere
  7. Optimismu' e bun, dar e o lamă cu două tăişuri.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma intristeaza ceea ce spune Adelin...

    Ma ingrozesc cand imi dau seama ca plutim in mediocritate...

    RăspundețiȘtergere
  9. Păi da, plutim în mediocritate. Dar pe lângă ea, ne zbatem sa plutim, noi ăştia, ultimii străjeri ai limbii române, intr-o mare în care toată lumea se pişă pe el de scris si vorbit corect, numa' să iasă banu' şi din piatră seacă frate.

    RăspundețiȘtergere
  10. Cora,
    şi eu care voiam ca postarea mea să fie una veselă!!! :)))
    Nu te întrista!
    Le dăm noi de capăt!

    RăspundețiȘtergere
  11. Multi dintre noi ne simtim atacati atunci cand suntem corectati. Eu am fost invatata de mama mea( pe care o consider mentorul si modelul meu demn de urmat in viata) inca de mica sa folosesc DEX-ul atunci cand citesc o carte, dictionarul de neologisme si tot ce tine de gramatica limbii romane. Recunosc, nu am excelat la invatatura, dar imi vine cateodata sa arunc televizorul pe geam cand vad/aud/citesc atatea greseli de exprimare din partea unor oameni ce se vor a fi trecuti prin Stefania Popescu (apropo de scoala ;)) ). Cu regret o spun dar trebuie sa te aprob CORA. Prea multa mediocritate si ignoranta intr-o tara plina de potential.

    RăspundețiȘtergere
  12. ANKA,
    ai dreptate! Am spus eu ca ne lipseşte d-l prof Pruteanu. El mai apărea pe ici pe colo şi mai vorbea despre corectitudinea limbii române.

    Acum, dacă el a murit, ce facem, murim şi noi? Ne plângem de milă?

    ATITUDINE!
    Luăm atitudine!

    RăspundețiȘtergere
  13. De acord cu voi.:)
    Eu mi-am copy/paste, exemplele date de tine, Alina si o sa le folosesc de cite ori voi simti nevoia.:))
    Ar trebui sa pui un antet, de genu:
    NU TE SUPARA FRATE!!:))

    RăspundețiȘtergere
  14. Adelin, hai sa fim noi tinerii care scoatem bani din piatra seaca, dar si vorbim corect romaneste, ce zici?

    RăspundețiȘtergere
  15. Mariana, eu zic ca nu e rusine sa spui ca nu stii, rusine este sa perseverezi in greseala!

    Deci, n-are nimeni de ce sa se supere pentru ca eu nu corectez greselile...eu incerc sa ajut.

    Daca ti-am fost de ajutor, sunt multumita!:)

    RăspundețiȘtergere
  16. Ma bucur ca ti-a placut, Emme! Poti sa-l preiei la tine pe blog!

    RăspundețiȘtergere