Videoclip Guess Who - Locul Potrivit

Videoclipul a fost lansat astazi odata cu lansarea albumului. La filmaria au participat mai multi artisti din sfera hip hop-ului romanesc, cum ar fi: Grasu XXL, Maximilian, Spike, Junky, Tranda si multi altii. Odata cu lansarea albumul Probe Audio al lui Guess Who a fost lansat astazi si albumul lui Spike numit Ramanem prieteni.

Pretul de achizitionare al albumelor este de 9 lei fiecare.

 
Guess Who - Locul Potrivit
Vezi mai multe video din Muzica

22 de comentarii:

  1. supe rtare si videoclipul si melodia....

    octav, dar vezi citeste ca regulamentul s-a schimbat....si nu stiu daca e postare...pt k trebuie sa contina 200 de cuvinte descrierea...asa am inteles eu, sper sa nu ma insel;))

    RăspundețiȘtergere
  2. trebuia sa aberezi si tu in 200 de cuvinte si... surprizaaa...ne'am ales cu un articol ,demn de un regulament foarte dragut:)

    RăspundețiȘtergere
  3. "Ce parere ai despre videoclipul Guess who?"Cred ca v-a lasat pe voi sa aberati restu alea 190 cuvinte:)))

    RăspundețiȘtergere
  4. ma nu fii rautacios ca mie imi place melodia:))

    RăspundețiȘtergere
  5. si mie melodia...o stiam cu videoclipu vechi...oricum nu videoclipu conteaza ca nu videoclipul il ascult ci melodia in sine cu sau fara videoclip

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred ca o sa ma fac critic cand voi fi mare :)))) =)))

    RăspundețiȘtergere
  7. Bine gata am inteles :)) Asa o sa fac :P o sa scriu 200 de cuvinte.

    Videoclipul este foarte bun. A cumparat cineva ziarul cu album?

    RăspundețiȘtergere
  8. voi puneti pe blog postari mici ca sa vedeti daca pot deveni eu un comunist?:))=))

    RăspundețiȘtergere
  9. salut Octav.Nam nimic cu tine.Sa nu crezi ca am ceva cu tine...adica eu am ceva cu toata lumea

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu-nteleg de ce da din maini ca afroamericanii... ca alfel nu pot sa spun, ca-l froasez pe Obama. N-ar fi politically correct.:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Catalin, :)
    Pe DJ il intrebam. Mai intai sa ne zica el ca e de specialitate. :)
    Octav, presupuneam ca esti mult mai avizat decat mine, de aceea te-ntrebam.

    RăspundețiȘtergere
  12. :) vad ca si fara 200 de cuvinte a incantat articolul cititorii.....Imi pare rau dar sunt epuizat total din toate punctele de vedere,sper sa va descurcati fara mine in urmatoarele zile,si sper ca pe weekend sa imi permit sa ma odihnesc mai mult....daca dormi cate 4 ore din 24,in rest doar muncesti,in cateva zile se aduna....asa-i ca ma intelegeti?si abia astept sa imi revin ;)

    RăspundețiȘtergere
  13. si eu sunt dj
    si daca e dj sa ne aduca si noua niste poze.io o sa aduc duminica cand revin in oras.o sa fac sambata niste poze:)

    RăspundețiȘtergere
  14. 100Ro noi aici suntem sa strangem alea 200 cuvinte.cred ca nu ne-ai inteles:)))

    RăspundețiȘtergere
  15. eram curios.pe ce pui?playere isi mixer?sau consola?

    RăspundețiȘtergere
  16. Am folosit si playere cu mixer si viniluri si consola. Dar ma rezum la playere si mixer.

    RăspundețiȘtergere
  17. Bun.poate zilele astea ne scris i noua ceva despre tine...poate ne pui si o poza...poate te cunoastem si noi:):D.

    O seara buna va doresc,

    Catalin Viorel

    RăspundețiȘtergere
  18. La cererea domnului Catalin o sa scriu cate ceva despre mine. :P

    RăspundețiȘtergere