Sarbatorile vin!

Iata si mult asteptata vacanta!
Timp de doua saptamani
o sa-mi scot din minte facultate , blogareala , mess
‘Progress’…
Imi pregatesc frumusel bagajelul si evadez din lumea aceasta care parca soarbe din seva vietii mele…, ma indrept spre raiul meu pamantesc spre locul care-mi trezeste atatea amintiri placute, nu ca nu as fi fost de mult pe acassa , dar gandul ca voi sta mai mult acolo ma bucura  si stiu ca ma voi incarca cu energie pentru o noua sesiune.

Sa respiri un aer curat timp de doua saptamani e ceva de dorit, la fel si sa simti caldura familiei , sa vezi satul in sarbatoare.
Oo da sarbatoare… pentru mine sarbatorile de iarna sunt un prilej de bucurie intensa, asta poate datorita obiceiurilor frumoase de la noi de la Berzunti, …de abia astept sa primesc colindatorii, capra ursul, jianul, sa ma intalnesc cu toate neamurile…., sa vad ca toata lumea e fericita…
Ninsoarea imi da prilejul de ami satisface pofta de ski.
Vreau sa ma bucur in aceasta vacanta de fiecare secunda , sa traiesc din plin, sa simt adevarata iubire a Lui Dumnezeu.
Pana la urmatoarea intalnire va doresc numai bine!

3 comentarii: