Revoltator!

S-ar putea ca asta sa fie ultima mea postare pe 100RO.NU imi pasa daca o sa fiu dat afara pentru ce voi spune in urmatorul articol insa am vazut si impertinenta la unele persoane de pe 100Ro.CLAR Anonim are totala dreptate in ce spunea (cititi " Replica anonimului" ).Si s-au gasit unele persoane sa fie total nemultumite si revoltate de ce spunea el.De ce?Pentru ca acele persoane se simt.Acele persoane stiu ca la ele se referea acel Anonim.
Si cine nu este de acord cu mine sau are ceva de comentat sa imi lase un mail ( me_morphyne@yahoo.com) .Daca credeti ca am inebunit si eu cititi postarile lui Catalin Lungu.Aveti impresia ca daca cineva care vrea sa isi omoare timpul citind doreste si citeasca articole de 3 randuri legate de bretelele transparente la sutien?Chiar aveti imresia ca ii pasa cuiva de ce poarta femeile bretele transparente la sutien?Sau credeti ca blogul asta o sa fie super populat pentru ca tinerii se ingesuie sa citeasca chestii gen "Cum se explica faptul ca femeile frumoase au mai mult succes la barbati decat cele inteligente? Pentru ca exista putin barbati orbi, dar mai multi barbati prosti." PEntru ce posteaza numai porcarii si aberatii?Sa vada lumea ca are si el 50 postari?50 postarii de 2 randuri.Desigur, o sa ne inghesuim de acum in colo sa citim :

"Oh my GOD!

Publicat de Catalin Lungu

Ce a spus Dumnezeu după ce a creat bărbatul? Ce naiba, pot să fac şi mai bine "


Asta e postare la care consideri ca lumea o sa se ingesuie sa o citeasca?Aberezi tata....aberezi rau.Cred ca ai gresit persoana cand ai considerat ca cei ca Anonimul o sa distruga acest blog.Mai uitate o data la postarile tale si apoi mai discutam.
Alea nu sunt postari de calitaate.Alea sunt gunoaie, scuzati exprimarea.

O seara buna va doresc,
Catalin Viorel


4 comentarii:

  1. Vad ca incepi sa o iei pe urmele Anonimului... credeam ca nu isi au rost animozitatile pe acest blog.
    Fiecare scrie cum simte si cat simte.
    Deci chiar nu simt nevoia sa fiu pe placul tuturor, cum nici mie nu imi place tot ce citesc pe blog... dar asta nu inseamna ca trebuie sa iau o atitudine razboinica.
    Se pare ca te-am atins cumva cu mesajul catre ANONIM.
    ANONIMULE.... tu esti? :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. DIn pacate nu sunt eu anonimeu.
    Daca am ceva de spus o spun pe fata in caz ca nu ai observat.

    RăspundețiȘtergere
  3. De maine vor fi noi reguli pe blog...............

    RăspundețiȘtergere
  4. Si intr-adevar Catalin Lungu,ai cam exagerat cu articolele tale care contin cateva cuvinte,ceilalti autori chiar isi au motivul nemultumirilor......Hai sa spunem ca mai merge un articol scurt,dupa 5 sau 6 articole lungi si scrise frumos,dar nu trebuie sa exageram.....imi pare rau,dar nu as vrea sa se mai repete....fiecare isi are locul in acest blog,si poate sa scrie orice,dar vreau sa pastram bunul simt!

    RăspundețiȘtergere