Dictionar de messenger


RURAL

In prispa (online)
Sunt la prashit (busy)
Plecat la oras (stepped out)
Imi bat nevasta (be right back)
Iesit la poarta (not at my desk)
Mi-am luat mobil (on the phone)
Sunt cu vicleshug (invisible to everyone)
Doborat de bautura (offline)

EMO

True (online)
Mananc si plang (busy)
On the roof (stepped out)
Cumpar lame (be right back)
Probez noile insigne (not at my desk)
Nu am chef sa vb cu nimeni (on the phone)
Wishful thinking (invisible to everyone)
Cadeeeee ! Emo down. (offline)

MOLDOVENESC

Cari dai o beri? (online)
Biau (busy)
Biau di rup la mat (stepped out)
Suntim la chioshc…sa biem (be right back)
Sunt sub masa/ dupi casa (not at my desk)
Cari dai beeep cu secret ai? (on the phone)
Citesc eticheti/ Ma doari capu’ (invisible to everyone)
Coma alcoolica (offline)

POLITIENESC

Raportez (online)
Fac proces verbal (busy)
Trecut la rutiera (stepped out)
Il bat p-asta si vin (be right back)
Duc plicu acasa (not at my desk)
Scuze sefu’!Nu stiam. Gata, l-am iertat (on the phone)
La biblioteca (invisible to everyone)
Cazut la datorie (offline)

ECUMENIC

Spovediti-va! (online)
Bag matanii/ Trag clopotul (busy)
Dupa anafura sau inmormantare (stepped out)
Degust impartasania (be right back)
La nunti/botezuri/cumetrii (not at my desk)
Bat toaca, da buzzz! (on the phone)
Imbracat civil (invisible to everyone)
Sunt la mama dracu’ (offline)

5 comentarii:

  1. :))))))))

    ala moldovenesc...:)).....de cand nu am mai vb moldoveneste:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. deci, am ras in hohote. foarte misto!

    RăspundețiȘtergere
  3. Simona, mi-ai adus zâmbetul pe buze cu astea. Mulţumesc mult. Am cu ce să o chinui pe o bună prietenă(dicţionarul moldovenesc)

    RăspundețiȘtergere
  4. Primele 3 sunt geniale! Uff, de cand n-am mai ras atat. Clar,rebuie sa le share-uiesc printre prieteni. :))

    RăspundețiȘtergere