REPLICA ANONIMULUI

Anonim spunea... 
 Oameni buni, 
sunt siderat pana unde poate merge imaginatia unui om (cu ceva probleme de perceptie asupra realitatii, probabil). Nu ma deranjeaza ci ma intristeaza, fiecare cu obsesia lui.    M-a deranjat ca administratorul acestui blog nu a luat atitudine. Primul raspunzator de ceea ce se intampla pe un blog/site este ADMINISTRATORUL.    Nu este suficient sa ne strangem intr-o “gasca” si sa postam vrute si nevrute, doar pentru a umple pagini virtuale asa ca e ... kinki (includ si comentariile - pentru ca si cei ce comenteaza sunt parte din aceasta "gasca", indiferent daca scriu articole sau nu).    Proiectul vostru este FOARTE FRUMOS. De ce doriti, din start, sa-l schimonositi? Asezati-va pe partea opusa (in loc de scriitor, sa fiti cititor).    Cum va simtiti cand cititi articole de un paranoid, de un semafor, de un airspace, de un DoarEU, de un zad, de o selena, de un brokennustiucum, 100ro etc.?!    Cat de corect este fata de ceilalti colegi ai vostri care folosesc un nume si un prenume?    Cata credibilitate, seriozitate prezinta acest blog? Ai senzatia ca ai intrat pe un blog la mishto si te astepti sa citesti articole la mishto. Unele dintre ele sunt chiar la mishto, sau frizeaza prostia.  Am sugerat selectarea lor, doar din punctul de vedere al unui cititor.    Doriti ca acest proiect sa fie precum o nava in deriva sau doriti ca acest proiect sa realizeze ceva, sa demonstreze ceva? Daca DA, incepeti cu dreptul nu cu stangul.    a. seriozitate ; b. calitate ;  c. discernamant ;    d. valoare ;  e. implicare; f. responsabilitate etc.    Voi trebuie sa trasati o linie clara blogului, nu sa scrieti la intamplare, cat mai mult, scuzandu-va pentru greseli din lipsa timpului.    Sa nu se posteze pana articolul nu este corectat. E ca in presa scrisa: ai tiparit articolul cu greseli, suporti consecintele.    Aceasta este parerea unui cititor (fie el anonim sau nu) ce intra sa citeasca blogul vostru.    Daca va intereseaza doar sa realizati un club cu circuit inchis, unde membrii se autoelogiaza, impartindu-si premii reciproc, atunci lasati lucrurile in voia lor; dar daca vreti intr-adevar sa realizati ceva UTIL, frumos, constructiv, asumati-va responsabilitatea si tratati cu seriozitate munca voastra.    In privinta comentariilor, am mai spus-o, VOI trebuie sa dovediti si unui needucat, si unui turmentat, si unui nesmitit ca nu sunteti precum el, adica sa dati o replica la comentariul (nesimtitului, needucatului etc) civilizata, frumoasa, educata, de bun simt.    Folosind cuvinte suburbane nu faceti decat sa-i dovediti celui in cauza ca sunteti precum el. A vorbi urat este facil, a demonstra ca poti mai mult este dificil. Depinde de voi unde doriti sa va situati.    Multumesc Petronelei, lui Dan Ioanitescu, lui Grossomodo, Brokenart, Veronicai De ce? Pentru ca au inteles si si-au asumat rolul in acest proiect frumos.    Tin la proiectul vostru pentru ca privesc perspectiva: oameni de calitate; articole de calitate, de unde ai ce invata, de unde poti primi o provocare care sa-ti puna cerevelul la contributie; situatii de viata privite din unghiul mai multor persoane, o lectura frumoasa, interesanta; un loc unde poti invata sa vorbesti frumos, cursiv (unde cuvintele de strada nu-si gasesc locul) si multe altele. Eu asa am inteles rolul acestui megablog, daca am inteles gresit, corectati-ma voi.
 

20 de comentarii:

  1. Da... un articol dupa urma caruia multi vor reflecta mai bine la tot ce se intampla pe acest blog :)

    RăspundețiȘtergere
  2. DoarTU, un jurnal de profa' reprezinta munca?

    Faptul ca am reusit cu greu sa termin de citit articolul tau, nu reprezinta munca?

    Nu pentru ca nu as sti sa citesc, ci pentru ca ma durea nivelul submediocru al articolului cu un titlu ce viza o anumita categorie profesionala (unde sunt si uscaturi, evident).

    Tu ai dreptul sa jignesti acea categorie profesionala, insa nimeni nu are dreptul sa-ti atraga atentia ca ai intrecut limita?!

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim,

    Imi pare rau dar selectand si mergand pe varianta copy-paste, ideile tale nu s-au mai putut aseza frumos ca in comentariul postat de tine si sunt de-a valma. Am incercat de trei ori. Imi cer iertare. Atat am putut.
    Oare de ce mie nu-mi reuseste copy-paste si clorlalti le iese? :)
    Succes in calitatea ta de cititor critic!

    RăspundețiȘtergere
  4. 100 Ro,
    Multumesc pentru colaborare.
    Ma inclin! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-am regasit perceptiile despre lumea virtuala in postarea ta.
    De cand m-am inscris citesc fiecare articol, dar il apreciez pe cel original, scris din suflet, scris cu patima, cu sinceritate, care exprima punctul de vedere personal. Imi plac comentariile realiste, nu cele de fatada. Urasc fazele de copy/paste de pe alte site-uri. Imi plac articolele incitante, care imi excita neoronii.

    RăspundețiȘtergere
  6. frumos font, frumoasă culoare, am putea să le adoptăm cu toții.
    dacă ai ceva de obiectat asupra numelui meu ales te rog să dicuți cu cel ce l-a selectat pentru a scrie pe blog. până una alta lasă-mi posibilitatea să admir numele ales al fiecăruia, dă dovadă de creativitate, pe mine mă amuză față de Dan ioanițescu care este extrem de banal, parcă îl știu de-o viață.
    din păcate suburbanul face parte din viața noastră, orice om de litere îți va scrie că are nevoie de el pentru a reflecta o realitate care, din păcate, face parte din viața de zi cu zi.
    cât despre final nu ai decât să citești articolele celor care te satisfac și să lași pe fiecare de pe blog să fie ceea ce este, însă, dacă insiști în regulile tale te-aș ruga să legiferezi o instituție geamănă CNA-ului pentru bloggeri, să te autoproclami director de blogosferă, după care să ne amendezi pentru că nu suntem ceea ce tu vrei să fim.

    RăspundețiȘtergere
  7. aaaaa, aia-i scrisă de anonim? am citit articolele de sus în jos. ăsta nu are nevastă și copii de crescut sau blog de creat? credeam că tu ai scris-o dane! nu ai decât să ieși cu anonimul la o cafea, pe mine mă lasă rece. credeam că tu îmi repoșezi numele ... anonim, du-te la culcare, mă plictisești!

    RăspundețiȘtergere
  8. Draga Selena,
    Daca ai vizita macar o data blogurile lui Dan Ioanitescu, sonoritatea numelui nu ti s-ar mai parea atat de banala! Ti-o garantez eu!

    RăspundețiȘtergere
  9. :)))
    selena, pana si drosophila melanogaster ar rade de tine.
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  10. Te numeri printre cei care nici macar nu inteleg ceea ce citesc, dar'mi'te ceea ce scriu.
    "ia mai toarna un paharel" Gica Petrescu
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  11. Dragii mei,
    Respect pt toti din partea mea, dar vreau sa va spun ca eu sunt de acord cu ANONIM...de ce? Pentru ca orice ar spune, trebuie sa fim realisiti si sa intelegem ca aceasta persoana nu are ceva personal cu cineva anume dintre noi el doar isi spune parerea, SI ARE DREPTUL ACESTA, pentru ca altfel puteam hotari toata echipa sa stopam comentariile anonimilor.

    Sa nu ne mai simtitm ofensati, sa incercam sa avem disceramantul ca ficare in parte implicat in proiectul asta care se vrea frumos si folositor...sa fie responsabil de ceea ce scrie si posteaza.
    Daaa, sa fiu realista, ca daca e sa luam postarile mele , cel putin cele de la inceput au foarte multe litere mancate, e un defect, dar pana la un punct pentru ca m-am hotarat sa nu mai gresesc, pentru ca daca nu-mi corectez articolele e vina mea; NIMENI NU-MI CERE SA POSTEZ...O FAC PENTRU CA-MI PLACE, PENTRU CA ASA SIMT...SI DA AM DREPTUL SA-MI CORECTEZ POSTARILE INAINTE DE A LE PUBLICA....

    Haideti, sa fim realisti si orice critica sa fie bineprimita sa nu ne mai suparam aiurea, toti greseim cu siguranta...dar sa fim un picult mai atenti si sa stim ca acest blog vrea sa transmita un mesaj - DE A TRAI MAI FRUMOS....
    Multumesc ANONIM...m-ai facut sa ma gandesc la MINE....
    Multumesc DAN....:)

    Sper ca nu am suparat pe nimeni!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Stimate domn anonim,
    Am recitit textul. Nu am jignit pe nimeni din categoria profesionala din care fac parte. Era descrisa o zi din viata mea spre scoala, orele de la scoala si drumul spre casa.
    Iti cedez locul in blogul 100Ro.
    Sa fii linistit, sa nu iti mai obosesti ochii cu lucruri neplacute... eu am ce face. Nu am nevoie de aprecierile tale ca sa stiu ce sunt si care imi este valoarea. Vrei sa scriu articole stiintifice?
    Incearca sa fii mai bun... vin sarbatorile... macar in perioada aceasta, Iarta.

    RăspundețiȘtergere
  13. DoarTU, daca esti profesoara, e TRAGIC!
    De ce?
    Daca un profesor scrie precum un copil de clasa a IV-a, s-a dus toata educatia pe apa sambetei.
    Nici nu mai este necesar acel articol, priveste-ti comentariul:
    "Nu am nevoie de aprecierile tale ca sa stiu ce sunt si care imi este valoarea." - exprimare de doamna profesoara.
    No comment.
    Daca ti-as fi scris: vai ce frumos, felicitari, eram bun?

    RăspundețiȘtergere
  14. DoarEu,
    Nu ai jignit pe nimeni din categoria profesionala din care faci parte?!

    Poate ca nu ai "jignit". "Doar" ca ai aruncat cu ceva...scarbavnic in aceasta categorie profesionala:) Nu ma simt din cale-afara de mandra ca suntem colege, crede-ma!:(

    @Dane, draga Dan, chiar asa de mult timp de pierdut ai? Vino "acasa", dom'ne, ca avem treaba! :) E acolo o mioritza barsana, de pilda, care de vreo 3 ore-ncoace/gura nu-i mai tace...de dorul tau :))

    @Anonim, drag Anonim, hai si tu mai bine pe "Rodul Pamantului", la Dan, ca macar acolo e aer elevat si inmiresmat de cultura...

    Dar sa iertam intai, ca asa ne roaga DoarEu...:))
    Seara frumoasa!...

    RăspundețiȘtergere
  15. aceasta confruntare ar putea dura la nesfarsit si ii putem pune capat doar daca anonimul isi dezvaluie identitatea! Ca sa nu mai susti acelasi argument nevalid din punct de vedere logic mai scriu odata datele mele de identificare asa cum le-ai cerut si astept acelasi lucru din partea ta:
    Marchis Ionel, Baia Mare, Str. Cuza Voda, Bl.6 Ap. 57 Maramures, Romania; CNP: 1880927285074, Seria MM Nr. 146374, Tel: 0742305553 Numarul de la masina: MM 07 APK, 31 de dinti in gura, vacinat si spalat. Daca esti ceea ce susti nu vei mai scrie discursuri retorice kilometrice manipulative in care vad ca esti as! Fii curajos o data in viata ta si dezvaluie-ti identitatea! Sa se inteleaga clar ca accept orice comentariu critic de la un om care se prezinta inainte, aceata fiind o regula scrisa de bun simt! Te rog demonstreaza ca nu esti ceea ce am spus despre tine, adica pedofil, proxenet, taficant de carne vie dar nu prin iluzile, figurile retorice sau manipulare ci prin date concrete. Nu-mi doresc altceva mai mult decat sa-ti dezvalui identitatea si daca se dovedeste ca nu esti ceea ce presupun eu atunci renunt la a scrie pe acest blog si imi fac mustrare publica(in ultimul articol al meu aici dar si pe blogul personal). Daca ai un pic de bun simt vei renunta acum la a-ti mai ascunde identitatea si vei face un bine acestui blog(pe care il susti atat de mult si vrei sa fie de "calitate"), cat si autorilor
    Gasesti mai multe despre mine aici: http://100ro.blogspot.com/2009/12/despre-mine.html

    RăspundețiȘtergere
  16. Alessia, nu simti, nu ierta. NU e obligatoriu.
    pOate tu predai la o scoala de elita. Eu nu am avut norocul tau si poate sunt dezamagita, trista. Nu iti doresc sa fii in locul meu.
    Fii tu la inaltime... Iti doresc premianti si olimpici pe banda rulanta, articole la nivel academic... si tot ce ce vrei sa devina realitate.
    Ganduri bune!

    RăspundețiȘtergere
  17. DoarEu,

    Am predat si la scoli "de elita", dar si la scoli de tzara- care, nu-i asa?, nu ar putea fi in veci si-n pururi "de elita", ca acolo invata amarastenii, nu fiii barosanilor si-ai manelistilor...

    Stii ceva? Nicaieri nu am gasit copii mai sensibili si mai afectuosi, mai deschisi si mai dornici sa priceapa si ei ceva din lumea asta, decat cei din scolile acestea din urma...Cata bucurie am putut citi in ochii lor cand reuseam sa-i antrenez in activitati care sa le solicite deopotriva mintea dar si inima...e greu sa-ti povestesc acum! Sau cat de greu imi mai puteam ascunde lacrimile cand unii dintre ei veneau, la inceputul orei, sa-mi daruiasca o...nuca sau un mar...

    Imi pare sincer rau pentru tine, pentru insatisfactiile tale, dar poate ca te-ai "ratacit" cumva prin zona aceasta, a invatamantului? Nefiind pregatita pentru aceasta meserie, neavand "harul" necesar, nu vei vei reusi niciodata decat sa prelungesti un chin. Si nu doar al tau!...De ce nu incerci altceva, alta meserie?!


    .

    RăspundețiȘtergere
  18. Da ce aveţi frate de împărţit între voi de sunteţi aşa de pasionali? Nu mai fiţi aşa de răi unii cu alţii! Hai că vine Crăciunul, lăsaţi patima de-o parte. Ne e bine împreună, chiar dacă mai există înţepături!

    RăspundețiȘtergere
  19. Dragilor,
    sunteti frumosi cu totii!

    Draga Alessia,
    Bun gasit!
    Poate ca ai dreptate. Sa revenim la oile noastre.:)

    Monica,
    Ai in mine un prieten!
    Te stimez.

    Zad,
    Imi pare bine ca poti vedea si partea plina a paharului.:)

    Airspace,
    Foarte frumos din partea ta!
    Recunosc, te-am ciupit putin dar esti un barbat de isprava!

    DoarEu,
    Uita, iarta, iubeste din nou!
    Ai un suflet frumos!
    Foarte frumos!

    Draga Selena,
    Oof, draga Selena!!!
    Esti ca un buchet de trandafiri. Frumoasa pe dinauntru si... intepi!, dar asta este sarea si piperul tau! Ai marea calitate ca esti marinimoasa si ca nu porti ranchiuna. :)

    Veronica,
    Imi amintesti de filmul din copilaria mea!
    Bine ai venit!

    Catalin Lungu,
    Cred ca esti pe cale sa iei o decizie pripita.
    Mi-ar parea rau.

    Grosso Modo,
    Frumoasa si inteleapta Grosso Modo.
    Iti multumesc pentru suport.
    Ti-am simtit caldura si prietenia!


    Anonim,
    Atacul la idee este intoteauna de preferat atacului la persoana. Eu m-am rezumat mereu la primul. Atacul la persoana zamisleste monstri! :)

    100 Ro,
    :)
    Va felicit!

    RăspundețiȘtergere