A iubi sau a nu fi (III)

A treia si cea care a incheiat orice contact cu el a fost si cea mai dureroasa intamplare.
Dupa povestea cu revelionul au mai fost si altele. Pentru fiecare l-am iertat. De fiecare data am vrut sa ii fie lui bine. Sa fie el implinit. Dupa cateva luni (prin martie), am fost fortata sa plec, sa ma mut de acolo, din varii motive. Distanta nu era o problema pentru a tine legatura. Si faptul ca ma mutasem nu era deloc un aspect pozitiv. Imi puneam speranta pentru un maine in care sa ma inteleg pe mine, in el. Si speram sa ma agreeze nu sa ma placa. Dar nici asta nu mi-a oferit.
Intr-o zi am gasit niste versuri care atunci mi se pareau mie dragute. Copil naiv, i le-am trimis. Nu erau in romana ce-i drept. Dar asta nu mi s-a parut o scuza pentru mesajul final: "Imi doresc sa nu mai aud niciodata de tine".
Pentru ca intotdeauna am fost genul de persoana care face orice pentru a indeplini dorintele celor dragi, am respectat si dorinta lui.
De-alungul timpului, cand soarta ne mai aducea uneori fata in fata, am incercat sa il intreb totusi...de ce nu vrea sa mai auda de mine? Raspunsul a venit pe sub un zambet batjocoritor. Pentru ca nu merit...
Au trecut aproape 5 ani de cand nu am mai vorbit si 6 de cand a inceput totul.
A trecut. Acum e doar o amintire ca multe altele despre care prefer sa nu povestesc.
Am invatat totusi multe din toata experienta asta:
- Daca vrei sa pedepsesti pe cineva, ignora-l
- Calmul enerveaza mai mult ca faptul ca te enervezi
- Ai grija ce-ti doresti, s-ar putea sa se implineasca
- Gelozia nu face nici cat o ceapa degerata
- Daca iubesti pe cineva cu adevarat, ii vei da drumul. Daca se intoarce la tine inseamna ca e intr-adevar al tau
- Daca iubesti pe cineva cu adevarat, vrei ca acesta sa fie fericit chiar daca asta nu te include pe tine
- Nu uita ca daca te doare prea tare, tu esti aceea care conteaza in primul rand. Asa ca, gata, capul sus. Ai trecut peste altele si mai grele.



Si-asa viata merge inainte  :D

8 comentarii:

  1. experienta e trista....dar e dragut finalul:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Important nu e ce s-a intamplat ci cum am trecut peste si ce am invatat din asta. Consider ca a fost o experienta initiatica si ii multumesc pentru ceea ce sunt azi. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. daca nu se intamplau cele din trecut nu erai ce esti in prezent...si cred asta cu sfintenie:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Experienta trista,experienta prin care am trecut si eu...si cred ca multi.....

    RăspundețiȘtergere
  5. Si felicitari celor care au invatat ceva din asta si nu au trecut ca gasca prin apa :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ceea ce nu te omoara te intareste.:)
    La asta eu as adauga - daca nu te schilodeste:)))

    Concluziile tale sunt pline de adevar.
    Acum te-ai eliberat definitiv.

    RăspundețiȘtergere